کتاب زیرخاکی های عزیز درد استخوان گرفته اند بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان آستارا رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۳۲۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، عصر امروز از کتاب زیرخاکی‌های عزیز درد استخوان گرفته با حضور مسوولان شهرستانی رونمایی شد.

امام جمعه شهر آستارا در این مراسم با اشاره اهمیت و نقش گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه، ظهار کرد: کار زیبایی انجام گرفته لذا هرچه کار برای شهدا و دفاع مقدس انجام بگیرد جا خیلی هست و هنوز با ادای حق مطلب فاصله داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با اشاره به حمایت‌ها در بحث فرهنگ شعر و شاعری افزود:جوانان شاعر در مباحث ادبیات دفاع مقدس باید ورود داشته باشند و پیشکسوتان شعر و شاعری، ادارات و سازمان‌های دخیل از جمله اداره ارشاد اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت‌های خود زمینه را برای افزایش انگیزه این جوانان آماده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، این مجموعه شامل ۵۰ قطعه شعر در قالب نو است و در ۹۷ صفحه توسط نشر تخصصی ادبیات معاصر انتشارات «رج» منتشر شده و ایثار و شهادت موضوعات این کتاب شعر هستند، این مجموعه شعر در یک هزار نسخه و با قیمت ۱۹۰ هزار ریال و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان چاپ شده است، این مجموعه شعر نخستین اثر یوسف هدایتی شاعر جوان آستارایی است که با نام مجموعه شعر «زیرخاکی‌های عزیز درد استخوان گرفته اند» انتشار یافته است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات