استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وصیت نامه شهدا گفت: این وصیت نامه برای همه آحاد ملت به خصوص جوانان چراغ راهی است که باید آنرا همواره جلوی چشم خود قرار دهیم تا به سعادت برسیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۰۷
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام شیخ ناصر خلج امروز در مراسم سالروز رحلت امام (ره) و هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد حسین عطری در آستان مقدس حضرت فاطمه اخری (س) اظهار کرد: قیام امام خمینی برای زنده نگه‌داشتن اسلام و راه اهل‌بیت (ع) بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران محقق شد.

وی با بیان اینکه امام از همان آغاز مبارزه‌های خود از سال ۴۲ تا سال ۵۷ هدفش تنها رضای خداوند و تشکیل حکومتی بود که فرمان خداوند متعال و اهل‌بیت در آن اجرایی شود، گفت: بعد از ۱۴ قرن امام به‌عنوان یک فقیه برای خدا قدم برمی‌دارد و قیام می‌کند و نظام اسلامی را تشکیل می‌دهد.

کارشناس مذهبی، نظام اسلامی ایران را امانتی در دست ملت دانست و تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم این امانت را به اندازه انتظار امام (ره) حفظ کرده و قطعا با بصیرت و بینایی خواب‌های خیالی دشمن را به کابوس تبدیل می‌کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این نظام امانتی در دست من و شما است و امیدوارم این امانت را که همان‌طور امام انتظار داشتند حفظ کنیم، افزود: شهید مطهر محمد حسین عطری مصداق بارز امام باوری و امام یاوری بود که با خون خود به ما درس نصرت و یاری امام زمان خویش داد.

خلج با اشاره به وصیت نامه شهدا بیان کرد: این وصیت نامه برای همه آحاد ملت به خصوص جوانان چراغ راهی است که باید آنرا همواره جلوی چشم خود قرار دهیم تا به سعادت برسیم.

به گزارش فارس، در این مراسم با حضور خانواده محمد حسین عطری شهید مدافع حرم، یاد و خاطره این شهید والا مقام نیز گرامی‌داشته و حکم خادم افتخاری آستان به مادر این شهید بزرگوار اعطا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات