سردار حسینی:

وظیفه داریم از آرمانهای شهدا به قیمت جان محافظت کنیم/حضور پای صندوق‌های رأی باید آگاهانه باشد

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: همه ما وظیفه داریم از آرمانهای شهدا به عنوان امانت الهی به قیمت جان محافظت کنیم و تا آخرین نفس پای آرمان امام و شهدا حاضر باشیم.
کد خبر: ۹۳۴۵۳۳۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
  به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یادواره شهدای رمضان سپاه دیواندره با حضور فرمانده و نماینده، ولی در سپاه استان، اعضای شورای تامین شهرستان دیواندره، مسولین ادارات و خانواده معظم شهدابرگزارشد.


در این مراسم سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم از آرمان‌های شهدا به عنوان  امانت الهی به قیمت جان  محافظت  کنیم و تا آخرین نفس پای آرمان امام و شهدا حاضر  باشیم.

وی با گرامیداشت سوم خرداد، افزود: آزاد سازی خرمشهر  و سوم  خرداد  برای همه ما درس آموز و عبرت آموز  است.


سردار حسینی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: مشارکت در عرصه‌های سرنوشت ساز کشور، کمک به پیشبرد آرمان شهدا است.

وی بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: این حضور خنثی کننده توطئه‌های دشمن شده و در تعیین سرنوشت کشور نقش آفرین است.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر تصریح کرد: حضور  پای صندوق‌های رأی باید آگاهانه باشد و با انتخاب فرد اصلح سبب ایجاد یأس و  ناامیدی  بین دشمنان شد.

گفتنی است این مراسم درسالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  با حضور اقشار مردم برگزار شد و در پایان  با اهدا لوح سپاس ازخانواده شهدا رمضان سال ۹۹ دیواندره تجلیل به عمل آمد.
 
ارسال نظرات