فرمانده سپاه میاندورود خبر داد:

رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۱۰۰ دسته رزمی در میاندورود

ساری-فرمانده سپاه میاندورود از  رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۱۰۰ دسته رزمی گردان‌های کوثر و الی بیت المقدس خبر داد .
کد خبر: ۹۳۴۵۳۶۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
خبرگزاری بسیج؛سرهنگ جعفر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های بسیج به مناسبت آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: گشت رضویون، شامگاه یاد یاران، سخنرانی‌های مذهبی و سیاسی از جمله برنامه‌های سپاه شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود سخنرانی بصیرتی روشنگری درباره نقشه‌های شوم دشمنان و دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: حضور حداکثری پای صندوق رأی تضمین کننده امنیت نظام و کشور است و قدرت چانه زنی را افزایش می‌دهد.

سرهنگ اصغری به سالروز آزادسازی خرمشهر هم اشاره و اضافه کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر امام (ره) دوراندیشی کردند و رمز عملیات را الی بیت المقدس گذاشتند و در روز‌های اخیر نیز غزه نشان داد که می‌توان با معنویت بر رژیم اسرائیل تا دندان مسلح، پیروز شد.

فرمانده سپاه میاندورود از  رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۱۰۰ دسته رزمی گردان‌های کوثر و الی بیت المقدس هم خبر داد و گفت: پنجشنبه‌های بصیرتی از برنامه‌های سپاه میاندورود  است که این برنامه با حضور اساتید و روحانیون برجسته استانی در راستای روشنگری و تبعین بیانات رهبر انقلاب برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها