رئیس ستاد بازسازی و عتبات عالیات گیلان با تأکید بر اینکه مواکب گیلان در یکسال گذشته به تهیه بسته‌های معیشتی مشغول بودند، گفت: در یکسال گذشته ۲۰ میلیارد تومان خدمات مواکب گیلانی به نیازمندان بوده است.
کد خبر: ۹۳۴۵۳۹۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مجید دوهندو امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات گیلان در طول سال فعالیت‌های مختلفی را از خود نشان می‌دهد، اظهار کرد: دومین جلسه ستاد عتبات عالیات گیلان با حضور مسوولان کشوری برگزار شده و در آن جلسه در  خصوص نحوه جذب و جمع‌آوری نذورات بحث و گفت‌وگو شد.

وی با اشاره به آمادگی ستاد عتبات عالیات گیلان در برپایی مواکب گیلانی در ایام اربعین حسینی گفت: در صورت بازگشایی مسیر کربلا در اربعین، مواکب گیلان آماده پذیرایی از زوار سید الشهدا (ع) هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان از فعالیت ۵۰۰ موکب در سطح کشور خبر داد و افزود: این تعداد از موکب‌ها همگی در ایام اربعین در کشور ایران و عراق فعال بوده و در تلاشیم تا سهمیه مواکب گیلانی افزایش پیدا کند.

دوهندو با تأکید بر اینکه مواکب گیلان در یکسال گذشته به تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان مشغول بودند، تصریح کرد: در یکسال گذشته ۲۰ میلیارد تومان خدمات مواکب گیلانی شامل تهیه بسته‌های معیشتی، پخت نان، تهیه و مرمت خانه، تهیه جهیزیه بوده و این روند در گیلان ادامه‌دار است.

وی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مواکب را همراهی مردم در بحران‌ها دانست و افزود: در زلزله سی‌سخت و سیل تالش مواکب گیلانی ۲۰۰ میلیون تومان در این دو مناطق هزینه کرده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات