مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات گیلان حفظ انقلاب را رسالت آحاد جامعه دانست و گفت: یادواره های شهدا بهترین راه انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان است.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۶۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سرهنگ مجید دوهندو در یادواره شهدای آبروی محله لوندویل که در سهراب محله لوندویل برگزار شد، ضمن تاکید بر حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ و مایوس کردن دشمن اظهار کرد: شهیدان وظایف خود را با پیروی از سخنان امام (ره) انجام دادند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات گیلان با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ترویج فرهنگ شهید و شهادت هستیم گفت: حضور در یادواره‌های شهدا به معنای ماندگاری در راه شهدا و اعتلای نظام است.

دوهندو با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه مشترک تمام شهدا در وصیت نامه هایشان است گفت:شهدای مدافع حرم نیز به تاسی از شهدای دفاع مقدس در دفاع از حرم حضرت زینب (س) حضور یافتند و به مقام عظمای شهادت دست یافتند.

دوهندو حفظ انقلاب را رسالت آحاد جامعه دانست و گفت: یادواره‌های شهدا بهترین راه انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه جوانان دهه چهارم نیازمند الگو هستند گفت: شهدا بهترین الگوی برای جوانان هستند و دشمن به این مهم پی برده است لذا بدنبال خارج کردن جوانان از صحنه است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات