خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

انتخابات یکی از مصادیق خرمشهرهای پیش‌رو است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه «خرمشهرها در پیش است»، گفت: اکنون یکی از مصادیق این امر انتخابات پیش رو است، که باید دشمنان ناکام از اهدافشان شوند.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۴۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

انتخابات یکی از مصادیق خرمشهرهای پیش‌رو استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی حسنی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند سال پیش در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری امام حسین (ع) در همین مناسبت به نکته‌های کلیدی اشاره کردند و آن نکته این بود که فرمودند؛ جوانان خرمشهرها در پیش است.

وی افزود: در سوم خرداد موضوع مهمی که اتفاق افتاد این بود، دشمنی که با تمام توان و امکانات خود به میدان آمده بود و به هیچ وجه قصد رهاسازی خرمشهر را نداشت، وقتی همت جوانان ما جمع شد که خرمشهر آزاد شود این اتفاق افتاد و هیمنه دشمن شکسته شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان بیان کرد: جمله «خرمشهرها در پیش است» یعنی قله‌های زیادی هستند که باید به دست شما جوانان فتح شوند و پیروزی‌ها، افتخارات، رشادت‌ها و جوانمردی‌های آن دوران باید مجدداً تکرار شود.

وی گفت: اکنون یکی از خرمشهرها، انتخابات پیش رو است، همانطور که در آزادسازی خرمشهر دشمنان بهت زده شدند در این انتخابات نیز این موضوع یکبار دیگر باید تکرار شود و دشمنان نظام و انقلاب که اهداف شومی در سر می‌پرورانند، باید ناکام از اهدافشان شوند .

حسنی تصریح کرد: اولاً تلاش باید در بحث حضور حداکثری باشد که اگر این اتفاق خوب بیفتد انقلابیون دلشاد می‌شوند و دشمنان نا امید و بحث دیگر تاکید بر انتخاب فرد اصلح باشد که اگر این اتفاق نیز بیفتد بسیاری از مشکلاتی که در جامعه شاهد آن هستیم از بین خواهد رفت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار