خبرهای داغ:

ضرورت پیش بینی برنامه‌های اوقات فراغت در فضای مجازی

شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: با توجه به محدودیت در تشکیل کارگاه و کلاس‌های حضوری مراکز فرهنگی و هنری برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت را در فضای مجازی پیش بینی کنند.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۷۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
ضرورت پیش بینی برنامه‌های اوقات فراغت در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار بسیج، رضا مهدیان در نشست با دبیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان در محل این اداره گفت: برنامه ریزی در خصوص اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان با نزدیک شدن به ایام تابستان بیش از زمان‌های دیگر حائز اهمیت است.
وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به دلیل قرارگیری در مناطق روستایی و تعدد آن در سطح شهر بهترین پایگاه برای اجرای طرح اوقات فراغت به شمار می‌روند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود بیان کرد: با توجه به عدم مهار قطعی بیماری کرونا باید نسبت به برگزاری طرح اوقات فراعت به صورت مجازی نیز برنامه ریزی شود.
در ادامه‌ی این نشست فرهنگی حجت الاسلام سیدعلی موسوی، دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری استان سمنان گفت: شرایط فعلی جامعه و همه گیری بیماری کرونا شرایط برگزاری طرح اوقات فراغت را با محدودیت روبه رو کرده است.
وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تعدادی از برنامه‌ها به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری و بخش گسترده‌تر فعالیت‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
موسوی تصریح کرد: مدیران کانون‌های مساجد از هم اکنون باید با تشکیل شورای برنامه ریزی در مجموعه‌ی خود و با بهره مندی از مربیان خبره بستر فعالیت خود را در فضای مجازی فراهم کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار