يادواره 11 شهيد روحاني سمنان با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و جمعي از مسئولين برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۸۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ يادواره 11 شهيد روحاني سمنان با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، آيت الله سيد محمد شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان و جمعي از مسئولين برگزار شد.

حجت الاسلام جوشقانيان کارشناس مسائل سياسي در اين مراسم گفت: قدرت دفاعي ايران اسلامي به برکت سپاه، ارتش و بسيج در دهه  اول انقلاب تثبيت شد و نمونه آن عمليات بيت المقدس بود که معادلات دشمنان را بر هم زد.

وي افزود: امروز کشور ما جزو قدرت هاي برتر دفاعي دنيا است که عظمت اطاعت از ولايت را نشان مي دهد و امروز در دهه چهارم انقلاب قدرت فرا منطقه اي کشور ما بر همگان واضح و روشن است.

او ادامه داد: با وجود دشمني هاي دشمنان در عرصه هاي اقتصادي و سياسي و .. بر عليه کشور ما اما انقلاب ما امروز با وجود پويا و بالنده به مسير خود ادامه مي دهد.

حجت الاسلام جوشقانيان تصريح کرد: امام خميني فرمودند تظعيف شوراي نگهبان حرام است و کساني که خود را انقلابي مي دانند بايد به نظرات شوراي نگهبان احترام بگذارند.

کارشناس مسائل سياسي افزود: امروز دشمنان در حال تلاش هستند تا مردم کشور ما حضور کم رنگي در انتخابات پيش روي داشته باشند و همه بايد نسبت به اين مسائل هوشيار باشند.

او ادامه داد: قدرت ما به اندازه قدرت اتصال ما با خداوند است و دشمنان مي دانند که هيچ راهي جز تسليم شدن در مقابل قدرت انقلاب را ندارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها