خبرهای داغ:

نشست روشنگری در سپاه مهدیشهر برگزار شد

نشست روشنگری با حضور سردار بیات ،عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام در سپاه ناحیه مهدیشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۴۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ به مناسبت سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر نشست روشنگری در سپاه مهدیشهر برگزار شد.

در ابتدا جناب سرهنگ مسعود پریسوز فرمانده سپاه مهدیشهر ضمن عرض خیر مقدم خدمت سردار بیات سالروز آزاد سازی خرمشهر و هم چنین پیروزی مقاومت در جنگ ۱۱ روزه با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
در ادامه سردار حسن بیات عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام بیان کرد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد یکی از افتخارات دفاع مقدس است که حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه فرمود : خرمشهر را خدا آزاد کرد.
بیات تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ۵ نیرو تشکیل شده است که شامل نیروی زمینی، دریایی ،هوافضا ،نیروی قدس و بسیج است . در سه مواداول با ارتش متناظر است اما نیروی قدس و سازمان بسیج ماموریت ویژه خود را دارند.
بیات بیان کرد : ماموریت بسیج ، عمق بخشی انقلاب در داخل کشور می باشد که انصافا بسیج این ماموریت خود را چه در زمان دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر و چه پس از آن به خوبی انجام داده است . نیروی دیگر سپاه پاسداران، نیروی قدس است که ماموریت آن عمق بخشی انقلاب در خارج از مرز های کشور است و ما امروز برکات ای رده را در منطقه خاور میانه به وضوح مشاهده می کنیم و پیروزی حماس بر رژیم صهیونیستی دلالت بر آن دارد .
سردار بیات در انتها با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری خردادماه تاکید کرد: سپاه ،خود راهزینه انقلاب و اسلام می کند ولی هزینه شخص نمی کند و همه ما وظیفه داریم هم خودمان در انتخابات شرکت نماییم و هم دیگران را به مشارکت در انتخابات و رای به فرد اصلح دعوت نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها