خبرهای داغ:

نشست بصیرتی در پایگاه فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد

در سالروز آزادسازی خرمشهر نشست بصیرتی ویژه بسیجیان در پایگاه فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۳۶۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد و بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر نشست بصیرتی با حضور فائزه کلامی هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه در پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

فائزه کلامی در جمع بسیجیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر را نتیجه الطاف الهی، مقاومت و ایثار دانست

وی افزود: مقاومت ایثار و ایمان باعث پیروزی در تمام صحنه‌ها میشود و فتح خرمشهر فتح خاک نبود فتح ارزشها بود.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه با اشاره به در پیش بودن انتخابات 28 خرداد گفت: طبق بیان مقام معظم رهبری همه باید جهت حضور حداکثری در انتخابات تلاش و کوشش کنیم که سبب استحکام نظام و انقلاب می‌شود.

کلامی آزادسازی خرمشهر را نمونه ای بارز از رشادت، ایثار و از خودگذشتگی مردم غیور ایران اسلامی دانست و بیان داشت: دفاع مقدس با همین رشادت و از خود گذشتگی ها توانست پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم کند.

وی از بیت المقدس به مثابه یکی از بزرگترین و حماسه سازترین عملیات های رزمندگان اسلام در طول دوران هشت ساله دفاعمقدس یاد کرد و گفت: این عملیات ظفرآفرین یکی از سرنوشت سازترین عملیات های نیروهای ایرانی در دوران جنگ تحمیلی بود.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه با تاکید به لزوم آشنایی نسل جوان جامعه با دفاع مقدس، ابراز داشت: روز مقاومت، ایثار و پیروزی، برای ملت ایران اقتدار آورد و همه باید در بزرگداشت این روز احساس تکلیف کنند و از سوی دیگر باید بدانیم که یکی از اجزاء مهم این تکلیف، انتقال مفاهیم دفاع مقدس به جوانان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها