خبرهای داغ:
همزمان با سوم خرداد

برگزاری مراسم پیاده روی خواهران بسیجی پایگاه فاطمه زهرا (س)

همزمان با آزادسازی خرمشهر مراسم پیاده روی و گلباران قبور شهدای گمنام به همت خواهران بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۱۲۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسب سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر جمعی از بسیجیان پایگاه فاطمه زهرا (س) با هدف تجدید میثاق با شهدا پیاده روی و غبار روبی گلزار شهدای گمنام را انجام دادند.

زهرا ادهم فرمانده پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه این برنامه اظهار کرد: سوم خرداد ماه، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر شکوه ایثار و از خودگذشتگی جانبازان، شهیدان، رزمندگان و فرماندهان و اوج اخلاص و خداخواهی غیورترین ملت بود تا آنجا که  امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) در اخلاص و خدا محوری این مردمان فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

وی افزود: ایمان به خدا، اراده، استقامت، صبر و هوشیاری رزمندگان اسلام و تبعیت از امام (ره) بود که خرمشهر را از چنگال رژیم بعثی عراق که به پشتوانه ابرقدرت‌های زمان به میدان جنگ علیه ایران اسلامی آمده بود آزاد و بار دیگر نیرو و توان دوباره‌ای به نظام و انقلاب بخشید.

فرمانده پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در سوم خرداد و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس یک امر لازم و ضروری بوده و به طرق مختلف باید انجام شود.

ادهم اضافه کرد: با این هدف ویژه برنامه پیاده روی و گلباران قبور پاک شهدای گمنام سرخه با هدف تجدید پیمان با آرمان های شهدا و امام شهدا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور خواهران بسیجی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار