خبرهای داغ:

فتح خرمشهر حماسه ماندگار است

هادی سیاسی بسیج در سرخه گفت: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه‌ای از یاد نرفتنی است زیرا مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۹۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مراسم بزرگداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در پایگاه خواهران حضرت زینب (س) شهرستان سرخه برگزار شد.

زهرا مهدوی نژاد هادی سیاسی بسیج در سرخه در این جمع اظهار کرد: حماسه فتح خرمشهر آیینه گویایی از تاریخ جهاد آگاهانه و نماد سرافرازی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر به عنوان حماسه ای بزرگ  نشان از ایستادگی ملت ایران در مقابل بزرگترین لشکر کشی صدام به خاک وطن دارد،عنوان کرد: مردم ایران اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

هادی سیاسی بسیج در سرخه با اشاره به فرمایش امام راحل گفت: امام (ره) درباره فتح خرمشهر فرمودند"  فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است، خرمشهر شهرلاله های خونین است و خرمشهر را خدا آزاد کرد"

مهدوی نژاد عنوان کرد: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه‌ای از یاد نرفتنی است زیرا مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند و با دستان خالی ۳۵ روز در مقابل دشمن مقاومت کردند.

وی با اشاره به اينکه شهيدان با نثار خون خود، انقلاب ما را بيمه کرده اند و تا زماني که فرهنگ غني شهادت در جامعه باشد، خدشه اي به آرمان هاي والاي اسلامي ما وارد نخواهد شد، خاطرنشان کرد: شهيدان هميشه مورد عنايت ويژه خداوند متعال هستند و نام و ياد اين مردان بي ادعا در آسمان ها و ملکوت همچون ستارگان درخشان است.

هادی سیاسی بسیج در سرخه بیان داشت: آزادي خرمشهر، محصول استقامت و تبعيت محض از ولايت مطلقه فقيه، مقاومت مردم و رزمندگان جبهه هاي جنگ بود که كه دشمن بعثي را وادار به عقب نشيني و شکست مفتضحانه كرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار