خبرهای داغ:
همزمان با روز مقاومت، ایثار و پیروزی برگزار شد
به همت پایگاه مقاومت امام خمینی (ره) همزمان با روز مقاومت، ایثار و پیروزی؛ رزمایش کمک‌های مومنانه در غالب بسته‌های پوشاک و معیشتی، توسط بسیجیان این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۰۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ به همت پایگاه امام خمینی (ره) حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) ناحیه ویژه شهرستان قم؛ همزمان با روز مقاومت، ایثار و پیروزی رزمایش کمک‌های مومنانه با حضور جانشین فرمانده ناحیه شهرستان قم، سرهنگ فعله گری و فرمانده حوزه امامزاده سیدمعصوم (ع) آقای محمودآبادی و فرمانده این پایگاه، آقای رسولی نژاد در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

در این رزمایش همدلی، تعداد ۲۰۰ بسته پوشاک شلوار، پیراهن و کفش هر بسته به ارزش ۵۵۰ هزار تومان و تعداد ۵۰ بسته معیشتی و رفاهی، هر بسته به ارزش ۲۵۰ هزار تومان توسط بسیجیان جهادی کار این پایگاه تهیه و در بین خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند محله ۱۹۲ اسلامی نیروگاه توزیع شد.

گفته می‌شود سابقا در بیش از ۲۰ مرحله از رزمایش‌های مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه در غالب محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی، توسط گروه جهادی عاشقان ولایت از بسیجیان این پایگاه مقاومت صورت گرفته است.

انتهای پیام/ امیرفرزانه
ارسال نظرات
پر بیننده ها