افتتاح ۷۷ واحد مسکن محرومین روستایی شهرستان سیب و سوران

سیب و سوران-به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، ۷۷ واحد مسکن محرومین روستایی شهرستان سیب و سوران که توسط گروه جهادی بنیاد خدمت رسانی محرومین استان کرمانشاه ساخته شده بود، افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۹۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیب و سوران، با حضور اعضای شورای تامین شهرستان سیب‌وسوران، به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، ۷۷ واحد مسکن محرومین روستایی شهرستان سیب و سوران که توسط گروه جهادی بنیاد خدمت رسانی محرومین استان کرمانشاه ساخته شده بود، افتتاح شد.

آیت الله مصطفی محامی که به صورت ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور داشت، ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های گروه جهادی بنیاد خدمت رسانی محرومین استان کرمانشاه، گفت: اعضای این گروه جهادی فارغ از نگاه‌های مذهبی در استان حضور پیدا کرده و برای رفع محرومیت تلاش می‌کنند.

حسنی فرماندار شهرستان سیب و سوران نیز از خدمات ارائه شده توسط گروه جهادی بنیاد خدمت رسانی محرومین اعزامی از استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: این گروه جهادی بیش از یکسال و نیم است که در این شهرستان حضور دارد و در مواقع حساس همیشه در کنار همه مسئولین و چه بسا بیشتر از مسئولین برای مردم این خطه تلاش کرده‌اند.

حسنی بیان کرد: حضور در روز‌های اولیه بحران کرونا و توزیع اقلام بهداشتی رایگان در میان مردم و کادر درمان شهرستان که آن روز‌ها تامین آن‌ها بسیار سخت بود، آبرسانی به روستا‌هایی که در تیر ۹۹ در اثر بی آبی مضطر شده بودند، تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های زیادی که در عملیات مواسات به عنوان خانواده‌های کمتر برخوردار شناسایی شده بودند، بازگشایی راه ۱۲ کیلومتری روستای میدر؛ بازسازی مدارس و ساخت ۷۷ واحد مسکونی بخشی از کار‌های انجام شده این گروه بوده است.

مسؤول گروه جهادی بنیاد خدمت رسانی محرومین استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: جهاد مسیری بی پایان است. اگر چه ما نبودیم تا جهاد دفاع مقدس را درک کنیم، اما امروز ما جوانان هستیم تا بتوانیم در عرصه‌هایی غیراز جهاد نظامی، با ایجاد محبت بین قلوب مردم و نظام، به نقطه‌ای برسیم که دیگر محرومی در کشور نماند.

ابوذر روندی افزود: برانیم تا برای تحقق عدالت اجتماعی که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب خطاب به جوانان، مطالبه فرمودند، لبیک بگوییم، همچنین از همه گروه‌ها دعوت میکنیم تا برای انجام این کار خداپسندانه موتور محرک سایرین باشند.

در این مراسم تعدادی از واحد‌ها بصورت نمادین افتتاح و تحویل مردم شد.
ارسال نظرات