فرمانده سپاه کربلا:

ویژگی‌های انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب را باید در جامعه تبیین کرد

ساری-فرمانده سپاه کربلا تبیین انتخاب اصلح ازدیدگاه رهبر معظم انقلاب را در جامعه ضروری دانست و گفت:رهبر معظم انقلاب ویژگی‌های انتخاب اصلح را بیان فرمودند و نباید بواسطه  امراض قلبی استنباط شخصی در آن دخیل شود.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۰۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، یادواره ۱۵۰ شهید روحانی شرق استان مازندران با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران امروز در سالن غدیر سپاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این یادواره با بیان اینکه شهدا در جهت استقرار،استمرار و استکمال نظام مقدس جمهوری اسلامی جان‌ خود را  تقدیم انقلاب کردند، گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر رویدادی بزرگی است که در تاریخ جنگ‌های دنیا از آن یاد می‌کنند .

فرمانده سپاه کربلا افزود: بواسطه شرایط حاکم آن زمان از لحاظ مباحث امنیتی و ملاحظاتی که صدام دیده بود اما اراده ، ایمان و باور به ولایت فقیه رزمندگان باعث شد همه استحکامات دشمن  را درهم بشکند و باعث آزادسازی خرمشهر شوند.

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود  با بیان اینکه تکلیف مهمی داریم، گفت:لباس روحانیت مثل لباس سپاه مسئولیت‌آور است  لذا انتظاراتی که مردم از روحانیت دارند با سایر افراد متفاوت است.


فرمانده سپاه کربلا د رادامه با اشاره به انتخابات و انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب ویژگی‌های انتخاب اصلح را بیان فرمودند و نباید بواسطه  امراض قلبی استنباط شخصی در آن دخیل شود.

سردار مسلمی با تصریح بر تااینکه روحانیت به عنوان هادیان در میان جامعه هستند، اضافه کرد: روحانیت با توجه به اینکه در میان مردم هستند، سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی در اختیار دارند لذا باید سخنان رهبر معظم انقلاب را واژه به واژه  آن را کاربردی کرده و آن را در جامعه ترویج دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار