معاون سیاسی سپاه پاسداران در قائم شهر:

برخی از مشکلات جامعه مزمن شده است/ کاندیدا در پیشگاه خدا و مردم خود را پاسخگو بدانند

ساری-معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه برخی از مشکلات جامعه مزمن شده است، گفت: انتخاب درست گره گشای مشکلات است.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۲۸
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

برخی از مشکلات جامعه مزمن شده است/ کاندیدا در پیشگاه خدا و مردم خود را پاسخگو بدانند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر ، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در جمع بسیجیان و نیروهای انقلابی شهرستان با بیان اینکه حضرت امام(ره)با انقلابی که انجام دادند غیر ممکن ها را ممکن ساختند ،گفت: انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم و اخراج شاه خائن به وقوع پیوست، جنگ هشت ساله تبدیل به دفاع مقدس شد و بر اساس بیانیه گام دوم مقدمات تشکیل حکومت حضرت حجت راه اندازی خواهد شد.

سردار جوانی به  ویژگی های نیروهای مومن و انقلابی پرداخت و افزود: زمان شناسی و شناخت فرصت ها و عمل به هنگام در راستای اجرای وظایف از شاخص های نیروهای انقلابی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران  در ادامه به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت:امروز مهمترین رویداد سیاسی پیش رو انتخابات می باشد ،گرچه در جغرافیای ایران انجام می گیرد اما بخشی از صحنه رویارویی جبهه انقلاب با جبهه استکبار است .

سردار جوانی با اشاره به اینکه انتخابات از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است عنوان کرد: تا پیش از انقلاب ملت ما سهمی در اداره کشور نداشت اما امروز صاحبان اصلی کشور ملت هستند و حق دادن رای تکلیفی است که باید درست استفاده شود.

برخی از مشکلات جامعه مزمن شده است/ کاندیدا در پیشگاه خدا و مردم خود را پاسخگو بدانند

به گفته معاون سیاس سپاه پاسداران انتخابات یک فرصت بی بدیل و بی نظیر برای همه مردم است چرا که رای رهبر انقلاب با رای یک پیرمرد یا پیرزن روستایی بی سواد یک اندازه می باشد، ولی آنچه که در کشور مامهم است برگزاری انتخابات سالم ،آزاد و رقابتی است، اما رقابت میان واجدان صلاحیت و شرایط ،چرا که در پیشگاه خداوند متعال باید پاسخگو باشند.

سردار جوانی درادامه  تاکید کرد: ملت از شورای نگهبان انتظار دارند افرادی از جانب این نهاد معرفی گردند که پاکدست ،مردمی، معتقد به نظام ولایی و اسلامی، معتقد به مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه، اهل مجاهدت و تلاش و کار اهل خدمت شبانه روزی برای مردم باشند و طبیعی است که این انتظار درستی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با تاکید براینکه ما باید انتخابات را از نگاه منافع ملی نگاه کنیم بیان کرد:  انتخابات می‌تواند گره‌گشا باشد، لذا ملت باید هوشیار باشد که با انتخاب رئیس جمهور، مدیران رده بالا تا رده پایین جامعه به واسطه تشخیص او معین می شوند، امروز گله مندی مردم از مسئولان به دلیل شرایط اقتصادی و معیشتی است و هرچه در انتخابات دقت بالاتر و دثیق تر باشد نتیجه مطلوب تر است.

سردار جوانی به انتخابات مطلوب  هم اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات مطلوب  دارای سه ویژگی است که در فضای امن و آرام برگزار شود، بامشارکت حداکثری مردم انجام شود و مردم انتخاب فرد اصلاً را انتخاب کنند تا دولتی تشکیل دهد با محوریت تحول گرایی و تحول آفرینی.

معاون سیاسی سپاه پاسداران اضافه کرد: ما نمی توانیم سالهای متمادی را پشت سر بگذاریم و دردهای مزمن در جامعه همچنان لاینحل بماند امروز اصلاحات واقعی مبارزه با فقر است و برای این منظور باید جهش تولید داشته باشیم و در همه حوزه ها تحول ایجاد بکنیم که عمدتاً دولت بانی آن میباشد.

سردار جوانی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام و انقلاب چشمگیر است و اگر چنین نبود ۴۲ سال مقاومت نمی کردیم، خاطرنشان کرد: دستیابی به جایگاه علمی برتر منطقه، قدرت دفاعی برتر از جمله دستاوردها است ، اما دردهای مزمنی هم هست که مردم را رنج می دهد د و راه علاج آن حضور پرشور عموم مردم در انتخابات و سپس انتخاب فرد اصلح و تشکیل یک دولت جوان حزب اللهی و انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها