خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

برگزاری ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت حماسه سوم خرداد در کبودراهنگ

کبودراهنگ-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: بیش از ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت حماسه سوم خرداد در کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۲۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
برگزاری ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت حماسه سوم خرداد در کبودراهنگسرهنگ محمود بداغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به حماسه فتح خرمشهر و ماندگاری آن در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان، ۱۲ عنوان برنامه در فضای حقیقی و مجازی در سطح شهرستان و بخش شیرین‌سو و گل‌تپه برگزار شد.

وی تصریح کرد: پیاده‌روی رزمندگان و بسیجیان گردان‌های بیت المقدس در سه بخش مرکزی و شیرین‌سو و گل‌تپه از برنامه‌های محوری و شاخص در این روز بود که در راستای انس و الفت بیشتر رزمندگان با بسیجیان نسل جوان صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، کوهپیمایی، دیدار با خانواده شهداء از دیگر برنامه‌های این روز حماسه‌ساز است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی افزود: برگزاری مسابقه نقاشی، کتابخوانی در موضوع دفاع مقدس و نشست‌های بصیرتی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

بداغی در پایان یادآور شد: توزیع بسته‌های معیشتی که از ابتدای سال با قوت انجام می‌شود در این روز بزرگ نیز توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج به همت خیرین و بسیجیان انجام شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات