خبرهای داغ:
ملایر-کتاب «حس غریب پروانگی» به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان ملایر رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۰۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

رونمایی کتاب «حس غریب پروانگی» در ملایر برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب «حس غریب پروانگی» به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان ملایر رونمایی شد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر در این مراسم از چاپ و انتشار کتاب‌های زندگی و خاطرات شهدا استقبال کرد و اظهار داشت: کتاب‌های خوبی در چند ساله اخیر در این زمینه به چاپ رسیده و حقیقتاً این حوزه جای کار زیادی دارد و هنوز بسیاری از عزیزان، خانواده‌ها و حتی ایثارگرانی هستند که به زندگی و خاطرات ارزشمندشان پرداخته نشده است.

ولدی افزود: ایثارگرانی هستند که با سختی از جراحات حاصل از جنگ روزگار می‌گذرانند و چه نیکو است با پرداختن به زندگی ایشان همگان به نقش سازنده و موثر رشادت‌های این بزرگواران در آرامش و تامین امنیت امروزی ما واقف شوند.

سیدمهدی آخشیک رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر نیز در ادامه با اشاره به رونمایی از کتاب «حس غریب پروانگی» اظهار داشت: این کتاب که خاطرات پروانه برازنده شهر همسر شهید سرافراز «علیرضا شمسی‌پور» است به قلم لیلا گودرزیان فرد و توسط  انتشارات حماسه ماندگار اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان منتشر شده است.

لیلا گودرزیان فرد نویسنده کتاب ارزشمند  «حس غریب پروانگی» نیز اظهار داشت:  خاطرات و دست‌نوشته‌های ارزشمند این بانوی بزرگوار متاسفانه بعد از درگذشت ایشان به دستم رسید و تحت تاثیر حس غریب و عشق فی مابین شهید شمسی پور و همسر بزرگوارشان قرار گرفتم و ساعت‌ها برای این همه خلوص و عشق اشک ریختم.

وی از استقبال گسترده  از انتشار این کتاب و تجدید چاپ بعد از 20 روز از اولین تاریخ انتشار این کتاب خبر داد و افزود: کتاب صوتی این اثر ارزشمند نیز تولید و در دسترس همگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات