خبرهای داغ:
ملایر-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز شرکت در انتخابات باز هم امید دشمنان را نا امید می‌کند و دست آنان را از رسیدن به اهداف نامشروع و ضربه زدن به ملت ایران کوتاه می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۴۴
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

شرکت در انتخابات امید دشمنان را نا امید می‌کند/ فتح خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران در تاریخ استسرهنگ سیدجواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به حماسه سوم خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر در واقع ماحصل و نتیجه شیوه‌ای خاص از جنگ مردمی و تاکتیک‌های منحصر بفرد بود که دشمن هیچ گونه آمادگی برای مقابله و مهار آن را نداشت.

وی افزود: دشمن بر حسب معیارها و اصول جنگ کلاسیک، جمهوری اسلامی را فاقد ویژگی‌ها و توانایی لازم در این زمینه می‌دید .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: فتح خرمشهر در واقع، غرب را رویاروی پیروزی‌های فزاینده انقلاب اسلامی قرار داد و از همین رو بود که خبرگزاری‌ها از آن به عنوان بزرگ‌ترین پیروزی ایران در جنگ ۲۰ ماهه با عراق یاد کردند و حتی آمریکا از آن به پیروزی مصممانه ایران تعبیر کرد.

وی با اشاره به اهداف عراق در تهاجم به ایران تصریح کرد: دولت عراق بر اساس این باور که توازن نظامی به نفع این کشور تغییر کرده است و تمام عوامل از جمله اوضاع ایران، وضعیت منطقه، مناسبات بین المللی، به تحقق اهداف حاکمان بغداد کمک خواهد کرد در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ به خاک جمهوری اسلامی تهاجم سراسری خود را آغاز کرد.

حسینی بیان کرد: فتح خرمشهر به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در تاریخ به ثبت رسیده چراکه این واقعه مهم نماد و تبلور صف آرایی سازمان یافته در مقابل تهاجم قدرت‌های استکباری و استعماری علیه نظام اسلامی بود و رزمندگان در این نبرد توانستند افتخارات بزرگی کسب کند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: خرمشهرها در پیش است و مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور ما در تمام زمان‌ها ثابت کرده‌اند که پیروز میادین سخت هستند و در راه کشور و نظام از هیچ جانفشانی دریغ نمی‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز و در موقعیت کنونی شرکت در انتخابات باز هم امید دشمنان را نا امید می‌کند و دست آنان را از رسیدن به اهداف نامشروع و ضربه زدن به ملت ایران کوتاه کرده و نشان می‌دهد که ملت ما ملت امام حسین (ع) است .

وی با اشاره به اینکه در سالروز سوم خرداد ۱۰۰ عنوان برنامه در شهرستان ملایر اجرا شد، ادامه داد: از جمله برنامه‌های شاخص این روز سرکشی از خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، رونمایی از کتاب «حس غریب پروانگیم و نمایشگاه صنایع دستی بود.

حسینی افزود: دیدار با ائمه جمعه، صبحگاه مشترک، رژه اقتدار، نشست‌های روشنگری، مسابقات ورزشی و کوهپیمایی نیز از دیگر برنامه‌ها اجرایی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات