خبرهای داغ:
مسئول آموزش بسیج سپاه ناحیه همدان:

برنده انتخابات خود مردم هستند

همدان-مسئول آموزش بسیج سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه برنده انتخابات خود مردم هستند، گفت: جوانب انتخابات باید تبیین شود و نباید به انتخابات سوسیالیستی نگاه کرد.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۵۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

برنده انتخابات خود مردم هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمد قراگوزلو در جمع بسیجیان بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان با بیان اینکه اگر شهدای مدافع حرم نبودند باید از دست تکفیری‌ها برای زندگی به کوه‌ها پناه می‌بردیم، اظهار داشت: هدف داعش و تکفیری‌ها ایران بود و حقی که شهدای مدافع حرم بر گردن ما دارند خیلی بیشتر از آن چیزی است که شما در رسانه‌ها شنیدید.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم آن گونه که باید در جامعه معرفی نشده‌اند، گفت: آسایش امروز خود را مدیون شهدا هستیم.

مسئول آموزش بسیج سپاه ناحیه همدان با اشاره به آثار شب‌های قدر ماه مبارک رمضان و رقم خوردن تقدیر یک ساله ابراز داشت: انتخابات شب قدر برای ۴ سال آینده کشور است و باید برای آن احیا گرفت چرا که سیاست ما عین دیانت ما است.

وی گفت: ما برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح باید تلاش کنیم و با شبکه‌سازی برای آینده کشور تصمیم بگیریم.

قراگوزلو با بیان اینکه به بیانات مقام معظم رهبری سطحی نگاه می‌کنیم، گفت: باید چشم و گوشمان به سخنان مقام معظم رهبری باشد و بیانات ایشان را در زندگی خود عملی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات بازتاب ۴۰ ساله دارد، مطرح کرد: برای شرکت و انتخاب اصلح باید مردم را متقاعد کنیم و شبکه‌سازی کنیم.

مسئول آموزش بسیج سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: نظام در ۴۲ سال اخیر همواره در مقطع حساس بوده و همواره دشمن به دنبال براندازی نظام ما هستند.

وی با بیان اینکه اگر امتی برای حاکمیت و سیاست خود تلاش کند خداوند تقدیر خود را برای آن ملت تغییر می‌دهد، تصریح کرد: وظایف تک تک شما شبکه‌سازی است، نباید اشتباه استراتژیک را مرتکب شویم و در مقابل جبهه‌ای فعالیت کنیم که با انقلاب زاویه دارند و آنها را برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح ترغیب و روشن کنید.

قراگوزلو با بیان اینکه برنده انتخابات خود مردم هستند، خاطرنشان کرد: جوانب انتخابات باید تبیین شود و نباید به انتخابات سوسیالیستی نگاه کرد.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم افکاری بر سر کار نیایند که دین به خطر بیفتد، گفت: با توجه به اینکه حافظه تاریخی مردم ضعیف است دقت کنیم فریب جناح‌های غلط را نخوریم.

مسئول آموزش بسیج سپاه ناحیه همدان گفت: جبهه انقلاب قوی است و القای «ما نمی‌توانیم» شکست ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات