خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

شرکت در انتخابات اقتداری برای ملت و نظام جمهوری اسلامی است

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: شرکت در انتخابات اقتداری برای ملت و نظام جمهوری اسلامی است و این خرمشهری دیگر است که توسط مردم فتح خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۰۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

شرکت در انتخابات اقتداری برای ملت و نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند با اشاره به حماسه تاریخی و ماندگار فتح خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ جلوه‌ای بی‌بدیل از عزم و اراده ملی و نصرت الهی بر ملت بزرگ ایران اسلامی بود که آیه «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» را در پاسداری از آب و خاک این کشور به منصه ظهور رساند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام(ره) درباره فتح خرمشهر، گفت: خرمشهر را به طور قطع خدا آزاد کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری، حماسه ملت ایران در دفاع مقدس، نمایشگر قله ظرفیت‌های انسانی مردم این سرزمین خدایی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد:  فتح خرمشهر، از نقاط مهم و حساس تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است، که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به ظهور رساند و چشم جهانیان را خیره کرد.

وی با اشاره به اینکه با شکست مقاومت، مرحله چهارم عملیات آغاز شد، بیان کرد: چهارمین مرحله عملیات که در واقع آخرین مرحله عملیات بیت المقدس بود و به آزادسازی خرمشهر انجامید، در ساعت ۲۲:۳۰ شامگاه شنبه، یکم خرداد ماه ۱۳۶۱، آغاز شد و در پایان کار، علاوه بر خاتمه ۱۹ ماه اشغال خرمشهر، ضربه‌ای سنگین به توان رزمی و روحیه نیروهای عراقی وارد آمد، چراکه اشغال خرمشهر توسط عراق به عنوان آخرین و مهم‌ترین برگ برنده این کشور برای وادار ساختن ایران به شرکت در هر گونه مذاکرات صلح تلقی می‌شد.

مختاری ادامه داد: این بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نشانگر اهمیت و نقش مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور است چراکه مردم در عرصه‌های مختلف با حضور حماسی خود سرنوشت کشور را مشخص کردند.

وی با اشاره به اینکه وجود برخی بی‌تدبیری‌ها و مشکلات نشان از نبود روحیه جهادی در بخش اقتصادی است، گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری است و مردم باید با حضور پرشور در این انتخابات در سرنوشت خود سهیم شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان با اشاره به اینکه مردم فردی ولایی، انقلابی، خدمتگزار به مردم و دلسوز را برای اداره کشور انتخاب کنند، ادامه داد: در شوراهای شهر نیز مردم اصلح‌ترین را انتخاب کنند و شرکت در انتخابات اقتداری برای ملت و نظام جمهوری اسلامی است و این خرمشهری دیگر است که توسط مردم فتح خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات