خبرهای داغ:
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری؛

صندوق های رأی را خالی نگذارید/از شورای نگهبان در معرفی افراد اصلح، قدردانی می کنیم

آیت اله اسلامی گفت: باید اراده خود را قوی کنیم که تبعیض ها را تغییر دهیم. لذا آماده باشید تا ۲۸ خرداد پای صندوق های رأی حاضر شوید تا صندوق ها خالی نماند.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۹۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، همایش رسانه و انتخابات ۱۴۰۰ و یادبود مرحومه لیلا امیری از اصحاب رسانه انقلابی استان با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسوولین استان، خانواده مرحومه امیری و اهالی رسانه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم آیت اله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به فعالیت رسانه ای و انقلابی مرحومه امیری در عرصه خبر و مطالبه گری وی بیان کرد: این خبرنگار انقلابی هر سوالی که داشت همواره حجاب و شأن مجلس را رعایت می کرد و امروز باید به خاطر تربیتش از والدین او تشکر کرد، بر پیشانی خانواده امیری افتخار نقش بسته که دختری اهل قلم و خبرنگار تربیت کردند که همواره پای آرمان انقلاب ایستاده بود.

وی گفت: ما انقلاب اسلامی را تحقق دادیم. اما این انقلاب با جنگ به پایان نرسیده بلکه نهالی که کاشته شد باید به بار بنشیند و هرگز رها نشود. نباید نگهداری از انقلاب را به یکدیگر واگذار نماییم بلکه همه ما به اندازه جایگاه خود باید از انقلاب و اهداف آن حمایت کنیم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دشمن با راه اندازی فتنه های مختلف در طول سال های اخیر و چهل سال انقلاب در پی براندازی انقلاب بوده است. لذا با عبرت از تمام فتنه های که سپاه کفر و شرک در دوران رشد انقلاب ایجاد کردند باید با جدیت بیشتری از نهال انقلاب مراقبت نماییم.

آیت اله اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان در سال ۷۸ فتنه کوی دانشگاه، سال ۸۸ فتنه میدان انقلاب، سال ۹۶ و فتنه حوزه عنوان کرد: دشمنان امروز در ۲۸ خرداد به دنبال راه اندازی فتنه ای دیگر هستند ما از شورای نگهبان سپاسگزاریم که آگاهانه فتنه ها را خنثی کرد. باید مراقب باشیم و نگذاریم دشمنان با فضاسازی، این انتخابات را از دست ملت بگیرند و از این ظرفیت در اهداف شوم خود مصرف کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی کاندیداها به خاطر چند رای بعضی اقشار شناخته شده را از خود راضی نگه می دارند تصریح کرد: انسان دین و هویت و ماهیت خود را به این چیزها نمی فروشد. ما کشور انقلابی و بقیه الله و شهدا و سلیمانی ها و چمران ها و عماد مغنیه ها و سید حسن نصرالله ها هستیم لذا نباید ملت ایران، میدان را خالی بگذارند.

آیت اله اسلامی در ادامه اضافه کرد: مقام معظم رهبری از همه خواسته تا با حضور حداکثری پای صندوق های رأی بیایند و لذا باید با دعوت یکدیگر به این امر مهم و انقلابی اقدام نمایید.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نکته دوم خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب اصلح است خاطرنشان کرد: چرا باید قشر زیادی از مردم جامعه در سختی زندگی کنند و کسی به این بی عدالتی رسیدگی نکند. نهادهایی که مربوط به مقام معظم رهبری است پیشرفت های روشنی دارد. همچنان که پیشرفت های نظامی، زیر نظر نهاد سپاه پاسداران بوده و این نهاد زیر نظر رهبر فرزانه انقلاب فعالیت می کند که توانسته قدرت دفاعی کشور را با اقتدار بسط دهد. مراکز علمی، جهاد دانشگاهی، و هر نهادی دیگر که زیر نظر مقام معظم رهبری بوده در مسیر روشن پیشرفت قرار دارد.

وی با توصیه به مسوولان که قدر مردم را دانسته و برای آنها قدم بردارند یادآور شد: رهبر معظم انقلاب دغدغه دارند که انسان های سالمی در انتخابات تعیین کنید و هر جایی که واژه انتخاب وجود دارد باید اصلح انتخاب شود. کشور ایران در سایه انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری به پیشرفت های بزرگی در عرصه های مختلف دست یافته اما تبعیض ها و خرابی ها و بی عدالتی ها که نتیجه بی تدبیری برخی مسوولین است نباید ما را ناامید کند بلکه باید اراده خود را قوی کنیم که این تبعیض ها را تغییر دهیم. لذا آماده باشید تا ۲۸ خرداد پای صندوق های رأی حاضر شوید تا صندوق ها خالی بماند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها