خبرهای داغ:

حذف قوانین دست و پاگیر یکی از راه‌های رفع موانع تولید

شاهرود_در بازدید امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان، تاکید مدیران این شرکت‌ها بر وجود قوانین دست و پاگیر و مشکل ساز بیهوده در امر تولید بود!
کد خبر: ۹۳۴۵۷۲۲
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
حذف قوانین دست و پاگیر یکی از راه‌های رفع موانع تولیدبه گزارش خبرنگار بسیج، در سال حمایت از تولید و پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و تعدادی از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با حضور در شهرک صنعتی شاهرود از دو واحد تولیدی بازدید کردند.
در این بازدید‌ها که از شرکت روغن کامجد و نان سنتی اورنگ با حضور مدیر شهرک صنعتی و مسئول بسیج کارگری شهرستان انجام شد، کریمی مدیر کارخانه روغن کامجد و اورنگ مدیر کارخانه نان سنتی اورنگ بر وجود قوانین بیهود و دست و پاگیر و عدم حمایت دستگاه‌های مربوطه از این واحد‌ها تاکید کردند و خواستار رسیدگی به این مهم شدند.
کریمی مدیر کارخانه روغن کامجد با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در زمینه روغن و بسته بندی و عرضه بر وجود قوانین دست و پاگیر در امر تولید گله کرد و گفت: ما آمادگی داشتیم روغن مورد نیاز شهرستان و حتی استان را با توجه به ظرفیت با اینکه برای ما سودی هم نداشت تولید کنیم، اما دستگاه‌های متولی امر، نتوانستند این امر را محقق کنند.
وی با تاکید بر اینکه برخی قوانین در امر تولید بسیار دست و پاگیر و بیهوده هستند خواستار توجه و دقت در این امر در سال رفع موانع تولید شد.
کریمی با گلایه از قعطی برق و تعطیل شدن کار بر حل این معضل و اندیشیدن تدبیری در این زمینه تاکید کرد.
حذف قوانین دست و پاگیر یکی از راه‌های رفع موانع تولیداورنگ مدیر کارخانه نان سنتی اورنگ نیز از دست و پاگیر بودن برخی قوانین در بکارگیری کارگران گلایه کرد و خواستار توجه به این امر شد که قانون در یک فضای عادلانه از کارگر و کارفرما دفاع کند.
در این بازدید‌ها مسئولین بر پیگیری این مشکلات در ستاد شهرستانی تاکید کردند و از زحمات کارگران و مدیران این شرکت‌ها تقدیر و تشکر نمودند.
در پایان لازم است سخنان رهبر انقلاب در اول فروردین امسال را دوباره مرور کنیم که فرمودند( بعضی از این موانع تولید بر عهده‌ی خود مردم است، و بعضی بر عهده‌ی دستگاه‌های دولتی یا بکلّی دستگاه‌های حکومتی است؛ چه قوّه‌ی مجریّه و چه سایر قوا. به هر حال موانع تولید زیاد است که اینها باید از سرِ راه برداشته بشود.)
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار