فرمانده پایگاه مقاومت بسیج واگن پارس در دیدار با خانواده شهدا:

خانواده شهدا با تربیت فرزندان انقلابی امام خود را تنها نگذاشتند/خانواده شهدا الگوی بزرگ ملت ایران

فرمانده پایگاه واگن پارس گفت: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندانی انقلابی ، امام خود را ‏تنها نگذاشته و در جبهه های مختلف که اسلام و کشور به آن نیاز داشت حاضر و با جان خود از این ارزش ها دفاع کردند.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۳۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج واگن پارس در دیدار با خانواده شهدا عملیات بیت المقدس این کارخانه که ساکن خرمشهر می باشند گفت: خانواده شهداء به واقع نمونه بارز صبر و استقامت هستند و دیدار و ملاقات با خانواده این عزیزان از مهمترین وظایف ما است و روحیه خانواده‌ها شهدا توانسته است در طول دوران دفاع مقدّس و بعد از آن، عظمت نظام اسلامی و روحیه والای ملت بزرگ ایران را حفظ کند و روحیه دشمنان را تضعیف نماید.

وی گفت: شهدا بدون اعتنا به مسائل دمادی و دنیوی رفتند و نتیجه این شد که توانستند نظام اسلامی را حفظ کنند و امروز هرکدام یک ستاره و یک خورشیدند که جوانان زیادی در سرتاسر جهان آن ها را بعهنوان الگوی خود قرار داده اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج واگن پارس گفت: شهدا جوانان مومن و فداکاری بودند که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به این آب و خاک جان خود را در کف دست گرفته و با نام و یاد خدا به میدان نبرد قدم نهادند.

وی افزود:‌ همه شهیدان و ایثارگران با توجه به فرهنگ عاشورا و شهادت در جبهه ها حضور یافتند و ‏با توسل به ائمه اطهار علیهم السلام توانستند ایثارگری ها و ‏فداکاری های بزرگی را در دفاع از اسلام و حفظ کشور به انجام برسانند‎.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج واگن پارس در پایان گفت: در جنگ هشت ساله‌اي كه طول كشيد، نقش عملیات بيت‌المقدس در رفع اشغال از كشور نقش برجسته‌اي بود و شهدای این عملیات توانستند ارزشهای اسلامی را فتح کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار