۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان کنارک توزیع شد

کنارک- در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه تعداد ۷۰۰ پرس غذای گرم به همّت ناحیه مقاومت بسیج کنارک تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۸۱
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار بسیج در کنارک، اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج کنارک  با هدف کمک به معیشت و اقتصاد نیازمندان و محرومین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در صحنه حضور داشته و تا از بین رفتن این ویروس منحوس همچنان پای کار خواهد بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک افزود: توزیع غذای گرم یکی از کارهایی است که سپاه ناحیه کنارک در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح این شهرستان انجام داده و با طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان از آنها در برابر این ویروس منحوس حمایت کرده است.
 
این مسئول ادامه داد: در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه به منظور مواسات و همدلی بین قشر آسیب دیده از کرونا و نیازمندان شهرستان تعداد ۷۰۰ پرس غذای گرم طبخ و در بین مردم نیازمند شهرستان کنارک توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک بیان کرد: برای رسیدن به اهداف رزمایش سراسری کمک مومنانه در شهرستان کنارک، نیازمند همکاری همه نهاد‌ها هستیم تا بتوانیم این امر مهم را در جامعه تداوم بخشیم.

وی در پایان اظهار داشت: تمام مراحل کمک به نیازمندان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
ارسال نظرات