همه وجود سردار حق‌بین وقف انقلاب و اسلام بود

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه سردار حق بین از دوران جوانی بر هوای نفس خود فائق آمد، گفت: سردازر حق بین از نوجوانی علیه رژیم شاه و در جوانی نیز علیه صدام و داعشیان مبارزه کرد.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۴۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی امروز در مراسم چهلمین روز شهادت سردار فاتح خیبر سردار محمدعلی حق‌بین در گلزار شهدای گمنام لنگرود با بیان اینکه نبود این سردار در جمع ما مایه تاسف‌مان است و از وجودش محرومیم، اظهار کرد: جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد کبیر سه نوع جهادی است که در اسلام وجود دارد که هر کدام دارای مراتبی است.

وی با بیان اینکه در جهاد اصغر، انسان با هوای نفس و شیطان مبارزه می‌کند، گفت: جهاد با هوای نفس سخت‌تر از جهاد با استکبار جهانی و صهیونیزم بوده و جهاد اکبر مقدمه جهاد اصغر است.

نماینده، ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه جهاد ما با صدام، داعشی‌ها و تروریست‌ها جهاد اصغر بود، افزود: همه کسانی که علیه دین و ارزش‌های الهی تلاش می‌کنند مستکبر بوده و در راس استکبار آمریکا وجود دارد که علیه انقلاب دست به هر کاری می‌زند.

شیرازی با بیان اینکه انگیزه خلقت بندگی خدا است و همه پیامبران آمده‌اند تا انسان را به سمت خدا هدایت کنند، گفت: ما در زندگی حق‌بین نگاه می‌کنیم انسانی وابسته و وارسته به خدا می‌بینیم که الگویی برای جوانان امروز ما است و باید قدر این سرداران وارسته وابسته به خدا را بدانیم.

وی با بیان اینکه سردار حق‌بین از دوران جوانی بر هوای نفس خود فائق شد، تصریح کرد: سردار حق‌بین در نوجوانی علیه رژیم شاه مبارزه کرد و در جنگ هشت ساله نیز حضور داشت که در آن نیز پیروزمندانه حضور داشت و در عصر حاضر نیز علیه استکبار و داعشی‌ها و تروریست‌ها مبارزه کرد و همه وجودش را در راه دفاع از انقلاب و اسلام فدا کرد.

نماینده، ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه تا زمانی که ما دین داشته و حول محور خدا می‌چرخیم دشمن و مستکبرین علیه ما موضع دارند، افزود: تا زمانی که دشمن حضور دارد و علیه اسلام و انقلاب می‌تازد نباید از موضع خود کوتاه بیاییم.

شیرازی با بیان اینکه دشمن قدرت نظامی ایران را می‌شناسد و علیه سپاه موضع می‌گیرد و برای از دست دادن سرداران انقلاب موضع و خوشحال می‌شوند، گفت: دشمن همیشه از شورای نگهبان نیز ناراحت است و می‌داند تا زمانی که شورای نگهبان وجود دارد نمی‌تواند در انقلاب نفوذ کند.

وی با بیان اینکه جوان امروز اگر با شهامت‌تر و انقلابی‌تر از جوانان گذشته نباشد کمتر هم نیست، افزود: نمونه بارز این جوانان با شهامت و انقلابی، شهدا و سردار حق‌بین هستند که دنیا را کنار زدند و در مقابل دشمن سینه سپر کرد که انقلاب را حفظ کنند تا پای بیگانه به کشور باز نشود.

نماینده، ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه دشمن هنوز هم ملت ایران را نشناخته و مردم همیشه از انقلاب دفاع می‌کند، گفت: از اول انقلاب تاکنون مشکلات زیادی وجود داشت، ولی هیچگاه مردم صحنه انتخابات را ترک نکردند و در ۲۸ خرداد امسال نیز مانند دوره‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات