فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: مراسم اربعین سردار «محمد علی حق بین» برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۶۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ بهروز دولتی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم اربعین سردار «محمدعلی حق بین»، اظهار کرد: این مراسم ساعت ۱۷ عصر روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با هدف پاسداشت تلاش و مجاهدت‌های این سردار مقتدر جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از مدافعان حرم، خانواده‌های شهدا و مسئولان کشوری و لشکری نیز حضور خواهند داشت.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با تأکید بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی در این مراسم، گفت: افتخارات سردار حق در هشت سال دفاع مقدس و فتح و آزادسازی نبل و الزهرا هیچگاه از خاطر نخواهد رفت و افتخاری بزرگ برای گیلانیان است.

وی به دریافت نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری توسط این سردار رشید اسلام اشاره و اضافه کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بار‌ها از رشادت و لیاقت و شایستگی سردار حق بین در جبهه‌های نبرد سخن گفته بود.

سردار دولتی ادامه داد: برای ترویج این فرهنگ جهادی و انقلابی با روحیه خدمت رسانی و شهادت طلبی و انتقال آن به نسل آینده باید تلاش شود.

وی اضافه کرد: یکی از فرماندهان محور مقاومت و همرزم سردار حق بین در این مراسم به بیان خاطراتی می‌پردازد و سعید حدادیان و صابر خراسانی نیز از دیگر مهمانان این مراسم هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات