رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه استان وحوزه بسیج عشایری شهید محمدی ازخانواده معزز طلبه ی شهیدعلی مومنی و شهید ابوذر محمدی دید‌ار به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۷۳
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، بمناسبت سالگرد شهادت روحانی شهید علی مومنی ، مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه استان وحوزه بسیج عشایری شهید محمدی ازخانواده معزز طلبه ی شهیدعلی مومنی و شهید ابوذر محمدی دید‌ار به عمل آوردند.

سرهنگ پاسدار ولنتر مسئول سازمان بسیج عشایری  سپاه امیرالمؤمنین (علیه السلام )  در این دیدار شهدا را مایه افتخار و سربلندی کشور و خانواده آن‌ها را نور چشم ملت ایران خواند و گفت: خانواده شهدا ولی‌نعمتان ما هستند، ما خود را مدیون خون پاک شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های ارجمند آن‌ها می‌دانیم چرا که پاسداری و ادامه راه شهیدان یک رسالت بزرگ بر دوش همگان است.

وی با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، تصریح کرد: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است

طلبه شهید علی مومنی،در اسفند سال ۱۳۴۹ در روستای بیشه درازِ شهرستان دهلران متولد شد و در دوم خرداد سال۱۳۶۵ مصادف با ماه مبارک رمضان در یک عملیات گشتی_رزمی در جزیره مجنون در سن ۱۵ سالگی به شهادت رسید،پیکر مطهرش در منطقه به جا ماند تا در سال ۱۳۸۰ پس از ۱۵ سال غربت شناسایی گردید.

ارسال نظرات