به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دهلران وآموزش وپرورش انجام گرفت

برگزاری همایش بزرگ دانش آموزان رای اولی در دهلران

دانش آموزان رای اولی دهلرانی درمراسمی که با همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و اداره ی آموزش وپرورش شهرستان دهلران برگزار گردید، رسیدن به سن تکلیف سیاسی خود را جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۸۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،در آستانه برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی،دانش آموزان دهلرانی درمراسمی که با همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده  و اداره ی آموزش وپرورش شهرستان دهلران برگزار گردید، رسیدن به سن تکلیف سیاسی خود را جشن گرفتند. این مراسم با هدف حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ۲۸خرداد ماه ۱۴۰۰ انجام گرفت.

سرهنگ مرغزاری جانشین سپاه ناحیه دهلران در این مراسم  با تبریک رسیدن به سن تکلیف سیاسی به دانش آموزان از آنها خواست با حضور گسترده در انتخابات ضمن سهیم شدن در تعیین سرنوشت کشور، امید دشمنان داخلی و خارجی کشور عزیزمان را ناامید کنند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران هم  در این همایش، معیار انتخاب اصلح در کلام مقام معظم رهبری و امام راحل را چراغ راهی برای همگان بیان نمود.

در ادامه دانش آموزان شرکت کننده در همایش رأی اولی ها با امضاء میثاق نامه ،  آمادگی خود را برای حضور باشکوه و مشارکت حداکثری در انتخابات اعلام کردند.

همایش رای اولی ها در سالن شهید رجایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دهلران با حضور موسوی امام جمعه شهرستان،سرهنگ مرغزاری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دهلران ، مسئول بسیج دانش آموزی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان وجمعی از فرهنگیان برگزار شد.

ارسال نظرات