به همت سپاه نایه دهلران صورت گرفت؛
یادواره شهدای دهلران( بارعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز) بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت وایثار،به همت سپاه ناحیه دهلران حوزه مقاومت بسیج شهری شهید امینیان و همکاری بنیاد شهید برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۷۱
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، یادواره شهدای دهلران( بارعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز) بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت وایثار،به همت سپاه ناحیه دهلران حوزه مقاومت بسیج شهری شهید امینیان و همکاری بنیاد شهید برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران در این مراسم گفت :هدف از برگزاری این یادواره ها حفظ ارزش های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است که با این برگزاری این یادواره بتوانیم آن را به نسل فعلی انتقال دهیم.

وی ادامه داد :رشادت ها، فداکاریهای و ایثار گریهای شهداء در طول هشت سال دفاع مقدس ستودنی است . شهداء با ایثار و فداکاری و شهادت خود کشور و انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان داخلی و خارجی حفظ کردند. و ما امروز باید رهروان واقعی شهداء باشیم.

وی افزود : یکی از آثار برپایی یادواره های شهدا نا امید کردن دشمنان و ترویج و توسعه بصیرت سیاسی و مسئولیت شناسی اجتماعی در بین جوانان است.

ارسال نظرات