به همت سپاه ناحیه دهلران صورت گرفت؛

برگزاری جلسه ی هماهنگی وبرنامه ریزی مراسم ارتحال امام (ره) در دهلران

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات شهادت امام جعفر صادق(ع)، رحلت امام راحل(ره) و ۱۵ خرداد در دهلران برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۹۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات شهادت امام جعفر صادق(ع)، رحلت امام راحل(ره) و ۱۵ خرداد در دهلران برگزارشد. این مراسم  در دفتر فرمانداری با حضور امام جمعه دهلران،سرهنگ مرغزاری جانشین سپاه ناحیه،عسگری فرماندار دهلران وجمعی دیگراز مسئولین شهرستان انجام گرفت.

امام جمعه دهلران با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بیان داشت: امام صادق(ع) بر گردن همه مسلمانان حق بزرگی دارد و بر همه ما لازم است از معارف آن امام  بهره مند شویم، امروز جهان اسلام اعم از شیعه و سنی بر سر سفره معارف امام صادق(ع) نشسته اند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امروز بیداری امت ها و سربلندی اسلام در جهان از برکات ندای ملکوتی امام راحل(ره) می باشد، لذا باید خود و جوانان نسل امروز را با مکتب امام آشنا کنیم.

سرهنگ مرغزاری جانشین سپاه ناحیه دهلران شهادت امام صادق(ع)،رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت گفتندو درادامه اظهار داشتند:ایستادگی بر روی ارزش‌ها یکی از مهمترین درس‌هایی است که می‌توان از سیره و شخصیت حضرت امام(ره) یاد گرفت و امروزه ایستادگی و مقاومت ملت ایران بر روی ارزش‌ها برگرفته از سیره حضرت امام(ره) است.

ارسال نظرات