خبرهای داغ:
همدان-سخنگوی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان همدان گفت: با اعلام ستاد مرکزی، پرفسور محمدعلی زلفی‌گل به عنوان ریاست ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۹۴۷
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

پروفسور محمدعلی زلفی‌گل رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان همدان شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا غلامی پاک امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: استان همدان نیز همانند سایر استان‌ها ستاد آیت الله رئیسی آغاز به کار کرده‌است.

وی با اشاره به انتصاب پروفسور محمدعلی زلفی‌گل به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد وحدت در میان تمامی حامیان این کاندیدا هستیم.

جانشین ستاد آیت الله رئیسی در استان همدان در ادامه ضمن اشاره به رویکرد مردمی سید ابراهیم رئیسی گفت: همه ستادهای مردمی که به صورت خودجوش فعالیت می‌کنند عضو ستاد انتخاباتی مرکزی آیت الله رئیسی در استان هستند.

وی با تاکید بر لزوم همدلی بین حامیان این کاندیدای مردمی اظهار کرد: روند تشکیل و افتتاح ستادهای شهرستانی نیز آغاز شده است.

غلامی‌پاک با بیان اینکه روز پنجشنبه در شهرستان‌های اسدآباد و بهار ستادها شروع به فعالیت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این روند در تمام استان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با تقدیر از همه نیروهای مردمی که برای معرفی کاندیدای اصلح تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم می‌تواند کشور را در برابر بسیاری از مشکلات مصون کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن اعلام حمایت از عملکرد قانونی شورای نگهبان گفت: شوراهای وحدت و ائتلاف استان از تمام ظرفیت‌های خود برای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح استفاده خواهند کرد.

وی در ادامه به روند تکمیل لیست نامزدهای مورد حمایت این ائتلاف در انتخابات شورای اسلامی شهر همدان اشاره کرد و افزود: امروز فهرست 22 نفره کاندیداهایی که در مصاحبه حضوری شرکت کردند مشخص می‌شود و طی هفته آتی با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظر مجمع شهرستان اسامی کاندیداهای مورد حمایت اعلام خواهد شد.

غلامی پاک در پایان از همه دغدغه‌مندان ایران اسلامی خواست به شعار کمپین هر خانه یک ستاد انتخاباتی پیوسته و با حضور فعال خود به انتخاب اصل کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات