فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

کنگره ملی شهدای ایلام یک حرکت معنوی سترگ است/ انتخابات؛ نمایش قدرت و اقتدار

مراسم "آبروی محله افتخار کوچه ها"، گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی آدینه شوهانی و شهدای عملیات بیت المقدس(فتح خرمشهر) با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در محله خیام شهر ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۱۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام،  سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این یادواره گفت: استان ایلام در طلیعه افتخار کوچه ها و محله ها به نام شهیدان عزیز، آماده برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید گرانقدر است.

وی اظهار کرد: در همین راستا با عنایت پروردگار و به نام شهیدان عزیزمان، مصمم هستیم به مناسبت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از کنگره اربعین، برابر برنامه ریزی بعمل آمده، کنگره ملی شهدای استان در قالب ۴۳ خدمت را عملیاتی کنیم و شاهد خلق حماسه ای دیگر باشیم.

وی افزود: برگزاری یادواره "آبروی محله افتخار کوچه ها" به دلیل یادبود عملیات بیت المقدس از اهمیت بالایی برخوردار است. خرمشهر متعلق به بخشی از جغرافیای کشور نیست، بلکه نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد:عملیات فتح خرمشهر، به لحاظ جغرافیایی و مؤلفه های پیش برنده، در بالاترین سطوح قرار گرفت.

وی اضافه کرد: امسال تلاقی آزادسازی خرمشهر با فتح الفتوح فلسطین و عقب نشینی اسرائیل همراه شده است. امروز شراره های موشک بر آسمان های اسرائیل قابل مشاهده است و کشتی های اسرائیل در دریا امان ندارند. آمریکایی هم به این نتيجه رسیده اند که نمی توانند در کنار آنها باشند‌.

شاکرمی ادامه داد: امروزه جریان جدیدی از مقاومت تحت تاثیر دفاع مقدس شکل گرفته است که می تواند در طول تاریخ، جریان های آزادی بخش را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی در پایان بیان داشت: راه اقتدار ما انتخابات است، دشمن به دنبال این است تا میزان مشارکت را کم ارزش و ضعیف جلوه دهد که حضور آگاهانه و بابصیرت در صحنه انتخابات، تمام نقشه های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

ارسال نظرات