فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام:

امام خمینی(ره)؛آیینه تمام نمای ارزش‌های اسلامی/دشمن از مشارکت مردم در انتخابات واهمه دارد

سردار شاکرمی در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه های استان گفت: امام خمینی(ره) آیینه تمام نمای ارزش‌های اسلامی است. ابعاد، سیره و منش امام راحل باید در میان نسل جوان بازگو شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۹۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازایلام، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه های استان با اشاره به ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت:امام خمینی(ره) آیینه تمام نمای ارزش‌های اسلامی است. ابعاد، سیره و منش امام راحل باید در  میان نسل جوان بازگو شود.

وی افزود : امام راحل دارای سبک زندگی بود و سیره جدیدی از زندگی را در فراروی انسانها قرار داد.

سردار شاکرمی ادامه داد : اصول و مبانی که در کار امام بود بسیار پسندیده و شایسته بود و امام با همین منش خود تأثیرات عجیبی در دنیا گذاشت.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) تاکید کرد: خدمتی که امام به بشریت کرد این بود که با اخلاق مداری، امنیت و احساس عزت پوشالی مستکبران را گرفت و آنها را ذلیل کرد.

وی افزود : راه اقتدار ما انتخابات است، دشمن به دنبال این است تا میزان مشارکت را کم ارزش و ضعیف جلوه دهد که حضور آگاهانه و بابصیرت در صحنه انتخابات، تمام نقشه های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

سردار شاکرمی در پایان گفت : در نظام اسلامی مردم همه کاره هستند و برای دستیابی به ترقی و پیشرفت در همه صحنه ها حضور داشته و خواهند داشت.

ارسال نظرات