به همت بسیج گروه جهادی شهید حججی سپاه ناحیه ملکشاهی صورت گرفت؛
گروه جهادی شهید "حججی"، پایگاه مقاومت شهدای بان باباخان شهرستان ملکشاهی در یک حرکت جهادی اقدام به پخت ۱۰۰۰ پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان و ایتام کرد.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۲۶
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، گروه جهادی شهید "حججی"، پایگاه مقاومت شهدای بان باباخان شهرستان ملکشاهی با همکاری بنیاد علوی شهرستان در یک اقدام جهادی و خیرخواهانه اقدام به پخت ۱۰۰۰ پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان و ایتام کرد.

توزیع 450 بسته غذایی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در ملکشاهی

سرهنگ پاسدار"رسول مرادیانی"، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری در راستای رزمایش کمک مومنانه اقداماتی توسط سپاه انجام گرفت و از ابتدای ماه رمضان تاکنون در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه اجرا گردیده که  در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه و همدلی 450 بسته غذایی به ارزش 120میلیون تومان در بین افرادی که کسب و کارشان بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده در شهرستان ملکشاهی توزیع شد.

وی اظهار کرد: این کمکها توسط گروههای جهادی، پایگاههای مقاومت بسیج و همکاری سپاه امیرالمومنین(ع) جمع آوری شده و با حفظ شان و کرامت انسانی در شهرستان ملکشاهی توزیع شد.

مرادیانی افزود: در تلاش هستیم تا با حمایت از خانواده های نیازمند بخشی از آلام و نگرانی های اقشار آسیب پذیر در دوران شیوع ویروس کرونا را از بین ببریم.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان پیش قدم و پیش قراول فرامین مقام معظم رهبری و در راستای عمل به فرمایش حضرت آقا در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان وارد عمل شده است.

 

 

ارسال نظرات