سردارشاکرمی در یادواره شهدای شهرستان ملکشاهی گفت : دشمنان نظاره گره انتخابات اند، آنها به دنبال تضعیف امام مسلیمن هستند و می خواهند ضربه اساسی را در این انتخابات وارد کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۱۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در یادواره شهدای باشکوه شهرستان ملکشاهی ضمن تبریک ولادت با سعادت کریمه اهل بیت (س) گفت :دختران بايد با الگوپذيری از شخصيت كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س) راه سعادت زندگی فردی و اجتماعی خود را انتخاب كنند.

وی ادامه داد : آموزه‌های اسلام با احيا و اصلاح جايگاه زن در جوامع مختلف بشری، پديدآورنده تحول مثبت و شگرف در تبيين جايگاه دختران و تكريم شخصيت و حقوق آنان بوده و همواره مبين اوج تكريم و تجلی ارزش‌های والای انسانی دختران است.

وی تاکید کرد: انتخابات اخیر با انتخابات گذشته متفاوت است، در واقع یک رقابت سیاسی و انتخاب یک فرد نیست بلکه یک لحظه است برای کل تاریخ.

سردار شاکرمی افزود : دشمنان نظاره گره انتخابات اند، آنها به دنبال تضعیف امام مسلیمن هستند و می خواهند ضربه اساسی را در این انتخابات وارد کنند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت : امروز در مقابل دشمنان، سربلند هستیم و دشمنان را از آرمان هایشان دور کردیم.

وی در پایان تاکید کرد : هر کدام از ما در آستانه انتخابات رسالت بزرگی داریم و با مشارکت و حضور حداکثری تمام توطئه های دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت.

ارسال نظرات