سید محمود صفری؛

کم کاری در زمینه‌ی جنگ نرم قابل پذیرش نیست/ در حوزه‌ی مسئله‌محوری و مطالبه‌گری پیشرفت شگرفی داشتیم

برحسب مطالبه به حق مقام معظم رهبری مبنی بر مسئله محوری و مطالبه گری، با توجه به مشکلاتی که در این حوزه در استان وجود دارد تصمیم بر آن شد همه با عزمی استوار به این مسئله ورود کنند
کد خبر: ۹۳۴۶۰۶۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: برحسب مطالبه به حق مقام معظم رهبری مبنی بر مسئله محوری و مطالبه گری، با توجه به مشکلاتی که در این حوزه در استان وجود دارد تصمیم بر آن شد همه با عزمی استوار به این مسئله ورود کنند و با حمایت های فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، پیشرفت های شگرفی داشتیم و از ابتدای سال جاری 30 مدیرکل، نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استانی در ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی حضور یافتند.

 نشست رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات آموزش عالی و فرماندهان سپاه‌ها، نواحی مقاومت بسیج سراسر استان با باحضور سردار حبیب شهسواری؛ فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی و دکتر حمید بالایی؛ جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور، سید محمود صفری؛ فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی در سالن جلسات دوم آذر ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در ابتدای مراسم سید محمود صفری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: نظام جمهوری اسلامی در آستانه‌ی انتخابات سرنوشت ساز ۱۴۰۰ قرار دارد لذا جامعه دانشجویی و دانشگاهی به عنوان جامعه‌ی نخبگانی نقش بسزایی در معادلات حساس جامعه دارد.

صفری در خصوص برنامه‌های بسیج دانشجویی آذربایجان غربی بیان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی بر اثر شیوع بیماری کرونا توفیق برگزاری برنامه راهیان نور وجود نداشت لذا برنامه‌هایی همچون دانشگاهیان تاریخ ساز، به ازای این برنامه برگزار شد.

وی افزود: با توجه به عدم حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها درباره برگزاری کنگره‌ی شهدای دانشجویی، تا پایان آذر ماه سال جاری یادواره هایی در سطح دانشگاه ها برگزار خواهد شد و برگزاری یادواره‌ی استانی در اسفند ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام آغاز سال تحصیلی و هفته‌ی دفاع مقدس، سعی بر آن است این یادوار‌های شهدایی طی تقویم زمانی توسط دانشگاه‌ها در سطح ملی برگزار شود تا هیچ هفته‌ای بدون یادواره نباشد‌.

صفری با اشاره به نشست سال قبل تاکید کرد: راه‌اندازی قرارگاه رسانه ای شهید مهدی باکری ناحیه بسیج دانشجویی استان که یکی از مصوبان جلسه‌ی قبلی بود، با شناسایی ۴۰۰ نفر از دانشجویان در قالب کمیته و هسته‌های مختلف به فعالیت می پردازد و قرارگاه که تا کنون بسیار خوش درخشیده است.

وی در ادامه به کنش‌گری سریع و به‌موقع دانشجویان بکارگیری شده در قرارگاه‌ رسانه‌ای شهید مهدی باکری اشاره کرد و گفت: ما شاهد آن بودیم که دانشجویان بسیجی استان بعد از اعلام صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی ریاست جمهوری، در حمایت از تصمیم شورای نگهبان انقلاب اسلامی، در کمتر از ۶ ساعت با تولید ۱۱۰۰ توییت در این فضای کنونی نقش آفرینی کردند.

صفری در خصوص قرارگاه زن مسلمان ایرانی خاطر نشان کرد: طی فتنه ها و اعتراضات خیابانی در دی ماه ۹۶ و آبان ماه ۹۸ متوجه این شدیم که استکبار جهانی بیش از پیش روی پرچم داری و پیشتازی زنان سرمایه گزاری کرده است فلذا با راه‌اندازی قرارگاه زن مسلمان ایرانی، فعالیت های موضوعی را آغاز کرد‌ه‌ایم و به صورت تخصصی به موضوعات آسیب‌های اجتماعی کاملا مهندسی شده پرداخت کرده‌ایم.

وی اقزود: برای تأثیر گزاری بیشتر این قرارگاه نیازمند همکاری تمامی مدیران دانشگاهی استان هستیم.

صفری در خصوص نهضت مطالبه گری تصریح کرد: برحسب مطالبه به حق مقام معظم رهبری مبنی بر مسئله محوری و مطالبه گری، با توجه به مشکلاتی که در این حوزه در استان وجود دارد تصمیم بر آن شد همه با عزمی استوار به این مسئله ورود کنند و با حمایت های فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، پیشرفت های شگرفی داشتیم و از ابتدای سال جاری ۳۰ مدیرکل، نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استانی در ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی حضور یافتند.

صفری با اشاره به این که کم کاری در  حوزه جنگ نرم قابل قبول نیست تاکید کرد: با توجه به این که عرصه انتخابات عرصه تقابل با استکبار جهانی است، قرارگاه انتخاباتی بصیر از اواخر دی ماه سال ۹۹ در وضعیت آماده باش کامل قرار دارد و با دو رویکرد مشارکت حداکثری و بصیرت افزایی برای رای به نامزد اصلح در قالب برگزاری بیش از ۱۰۰ سلسله همایش‌های حضوری و مجازی، و کارگاه های آموزشی به فعالیت می پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار