حجت الاسلام حاجی صادقی:

بسیجی وقتی تکلیف را شناخت وارد صحنه جهاد می شود/حضور پرشور در انتخابات یک جهاد بزرگ است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که بسیجی همیشه باید اولویت ها را بفهمد، گفت: بسیجی وقتی تکلیف را شناخت وارد صحنه ی جهاد می شود و با ثبات قدم بر می دارد.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۲۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی که در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت:  سردار حجازی از ممتاز ترین سرداران نیروی مقاومت و بسیج بود.

وی افزود: این جامعیتی که شهید حجازی داشت و در عرصه های مختلف الگو بود از نشانه های فضل الهی بر ایشان بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که شهید حجاری از سال۵۹ عازم جبهه ها شد، ادامه داد: او فقط رضای خدا را می خواست و به معنای واقعی عبد خدا بود.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان این که امروز می بینیم که بسیج پیشتاز خودباوری و خدمت گذاری است، تصریح کرد: سردار حجازی بارها اشاره می کرد که قرآن از ما خواسته است تولی و تبری را باهم داشته و به همان میزان که به ولایت تعبد داریم به همان میزان نسبت به دشمنان انزجار داشته باشیم.

وی افزود: سردار حجازی در تشخیص حق و باطل هرگز گرفتار تردید نشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه، جهاد را از ویژگی های شهید حجازی دانست و گفت: شهادت می دهم از زمانی که آقای حجازی را می شناختم ایشان همواره درگیر جهاد بود.

حاجی صادقی، سراسر زندگی این شهید را مملو از جهاد خواند و گفت: بسیجی یعنی انسانی که سراسر زندگی او در راه خداست.

نماینده ولی در سپاه اضافه کرد: به حق باید گفت که سردار حجازی حق بزرگی به گردن بسیج در پیاده سازی فرمایشات مقام معظم رهبری و بصیرت فی الدین در اوج خودش را داشت.

وی با تاکید بر این که شهید سید محمد حجازی جهادی همراه با هجرت داشت، خاطرنشان کرد: آنکه به دنبال رضایت خدا است باکی ندارد که دیگران چه فکری درباره ی او بکنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: آقای حجازی به معنای واقعی خود دنیا را مزرعه ی آخرت کرده بود و به معنای واقعی دنیا را مسجد می دید نه مسجود.

حاجی صادقی بر لزوم الگو برداری از  شهید حجازی اشاره کرد و افزود: ببینید؛ فرهنگ بسیجی این است که هم خوب بفهمیم و با بصیرت گرفتار تردید و تزلزل در اندیشه نشویم .

وی با بیان این که بسیجی همیشه باید اولویت ها را بفهمد، اذعان داشت:بسیجی وقتی تکلیف را شناخت وارد صحنه ی جهاد شود و با ثبات قدم بردارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه، با بیان این که سنگر های کلیدی جهان یکی پس از دیگری به دست این نظام فتح می شوند، یادآورشد: امروز ما باید به خوبی بدانیم که تکالیف چیست و یکی از بررگترین تکلیف های ما این است که ثابت کنیم که مردم در دفاع از انقلاب کوتاه نمی آیند و می دانند حضور پرشور در انتخابات یک جهاد بزرگ و اقدام انقلابی بزرگ است.

وی همچنین خطاب به بسیجیان اظهار داشت: بسیجیان عزیر مانند شهید حجازی همه حرکت کنید و بزر گترین خدمت را به مردممان کنید و آنها را در سرنگونی استکبار همراهی کنید.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به حضوری پرشور با قصد قربت و انتخابی با ویژگی های تبیین شده توسط مقام معظم رهبری گفت: دولتی سرکار بیاوریم که بتواند در عرصه مبارزه با ظلم و ستاد پیشتاز باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان سخنانش افزود: انتخابی از جنس سردار قاسم سلیمانی و از جنس سردار حجازی تکلیف امروز ما است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار