۱۶۲ نفر از بیماران بی‌بضاعت به صورت رایگان ویزیت و خدمات درمانی دریافت کردند

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در قالب طرح «شهید رهنمون» ۱۶۲ نفر از بیماران بی‌بضاعت و افراد مستضعف به صورت رایگان ویزیت و خدمات درمانی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۱۷
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: در قالب طرح «شهید رهنمون» ۱۶۲ نفر از بیماران بی‌بضاعت و افراد مستضعف به صورت رایگان ویزیت و خدمات درمانی دریافت کردند.

فاطمه کمیلی گفت: این اقدام جهادی در "درمانگاه سنگان و دِه رئیس ایرندگان" به مناسبت آزادسازی خرمشهر و به همت کانون شهرستان خاش به صورت رایگان صورت پذیرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: هدف از این برنامه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به افراد بی بضاعت در مناطق صعب العبور و روستا‌های محروم شهرستان بود.

کمیلی افزود: در این زمینه ۳۰ تحت ویزیت متخصص اطفال، ۱۵ نفر متخصص داخلی، ۳۵ نفر متخصص زنان و زایمان، ۳۲ نفر متخصص عفونی، ۱۰ نفر متخصص جراح و ۱۰ نفر متخصص اعصاب و روان قرار گرفتند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان با بیان اینکه خدمت بی منت در مناطق محروم، دورافتاده وصعب العبور در اولویت کار این قشر از بسیج است، تصریح کرد: در این مرحله از ویزیت اریگان ۳۰ بیمار نیازمند نیز خدمات سونوگرافی را بدون پرداخت هزینه، دریافت کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار