زاهدان- مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان گفت: در تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه تعداد ۷۵ کیسه برنج در مناطق محروم توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۱۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
سرهنگ پاسدارحسین فروغی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: رزمایش کمک مومنانه به مناسبت گرامیداشت سالروز سوم خرداد و در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفت، و بسبج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در راستای حمایت از قشر نیازمند و آسیب دیده عشایر از ویروس منحوس کرونا  با قشر  محروم و نیازمند جامعه مواسات و همدلی دارد.
 
مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: در راستای تدوام این خدمات این سازمان مردمی با حضور در روستای توتان  ۷۵ کیسه برنج  10 کیلویی را که توسط سپاه ناحیه عشایری با ارزش۱۳ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان تهیه شده بود را  با همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید باقری بنت به دست نیازمندان و محرومین رساند.

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان با بیان اینکه خدمت بی منت برای عشایر استان سرلوحه افتخارات بسیج عشایری است، خاطر نشان کرد: سپاه عشایری همواره در تلاش برای خدمت رسانی به مردم منطقه است واز هیچ اقدامی برای رسیدگی به محرومین مناطق مذکور دریغ نخواهد کرد.
ارسال نظرات