برگزاری شب‌شعر دختران سیدالشهدا در زاهدان

رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: شب‌شعر دختران سیدالشهدا به مناسبت یادبود واقعه مدرسه سیدالشهدای کابل در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۲۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، شب‌شعر دختران سیدالشهدا به مناسبت یادبود واقعه مدرسه سیدالشهدای کابل در سالن اشراق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: برنامه شب‌شعر دختران سیدالشهدا یادبود واقعه مدرسه سیدالشهدای کابل با شعرخوانی شعرای افغانستان، ایران و پاکستان برگزار شد.

مصطفی سیاسر افزود: این برنامه با همکاری بسیج هنرمندان، معاونت فرهنگی سپاه پاسداران و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و با هدف ایجاد همدلی و دوستی ملت‌های منطقه برگزار شد.

وی گفت: ۱۰ شاعر از کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان در این برنامه حضور خواهند داشت که تعدادی از شاعران ایرانی بومی و تعدادی از سایر استان‌های کشور حضور داشتند.

سیاسر بیان کرد: هیچ رسانه بیداری نمی‌تواند نسبت به حوادثی همچون حادثه مدرسه سیدالشهدای کابل و یا حوادث فلسطین بی‌تفاوت باشد و باتوجه به اینکه مبنای کار هنرمندان، توجه به این مسائل است و یقینا به‌دنبال آن هستند که فریاد مظلومیت ملت‌ها را به گوش همه برسانند، بنابراین وظیفه حوزه هنری اینست که این فرصت را برای هنرمندان ایجاد کند تا فریادشان را بهتر به گوش جهانیان برسانند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنا داریم که این‌گونه برنامه‌ها را در راستای حمایت از مردم مظلوم منطقه و شنیده‌شدن صدای هنرمندان استمرار بخشیم.
ارسال نظرات