خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

دستگیری سارق مغازه با ۲ فقره سرقت در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری سارق مغازه و دو خریدار اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۶۳۲۰
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
دستگیری سارق مغازه با ۲ فقره سرقت در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار سارق حرفه‌ای مغازه که اقدام به سرقت می‌کرد را با استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در مواجهه با دلایل و مدارک، به دو فقره سرقت مغازه در سطح شهر بهار اعتراف کرد و اموال مسروقه شامل طلاجات و دلار کشف و دو خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

*کشف بیش از ۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بهار

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان بهار حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک شدند، اظهار داشت: پس از هماهنگی قضائی خودرو مذکور توقیف و در بازرسی از آن، ۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظر کارشناسان بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نوری با اشاره به اینکه راننده خودرو مذکور دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، ابراز داشت: از مردم می‌خواهیم به منظور دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در امر مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری از اثرات مخرب مواد دخانی بر سلامت فردی و اقتصادی افراد جامعه، هرگونه فعالیت غیرقانونی در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار