خبرهای داغ:

حمایت سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان در کشور

سازمان اوقاف در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها از شرکت‌های دانش بنیانی که در حوزه نمونه سازی پیشرفت کرده‌اند، حمایت می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۶۳۳۴
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سفر به خوزستان گفت: برخی شرکت‌های دانش بنیان پیشرفت‌هایی در حوزه نمونه سازی داشته و نمونه‌ها را برای عرضه به بازار آماده کرده‌اند، ولی موانعی از نظر پشتیبانی دارند که مورد حمایت اوقاف قرار می‌گیرند.
حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی افزود: درصورتی که شرکت‌های دانش بنیان بخواهند کارخانه تاسیس کنند موانع آن‌ها با همکاری معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری، سایر نهاد‌ها و دانشگاه‌ها برداشته می‌شوند ضمن اینکه پیش از این در زمینه تجهیزات پزشکی اقدامات خوبی انجام شده است.


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: تمام نهاد‌های دارای توانمندی تولید با توجه به تاکید مستقیم مقام معظم رهبری بر تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها باید حضور فعالی داشته باشند.


وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با توجه به داشتن زیرساخت‌ها و عرصه‌هایی از جمله زراعی، معادن، کارخانجات و عرصه‌های مسکونی و تجاری برای حرکت در مسیر شعار رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه سازمان اوقاف چند طرح عمده در خوزستان از جمله کشت خرما در ماهشهر را در دست پیگیری دارد، گفت: زمین‌های زراعی برخی بقاع مانند بن جعفر دزفول نیز می‌توانند در راستای تحقق شعار سال کمک کنند.

وی افزود: این زمین‌ها از نظر تولید زراعی و باغی در محاسبه با سال‌های گذشته از بهره وری خوبی برخوردار بوده‌اند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه این سازمان رفع موانع تولید را در برنامه دارد، گفت: پشتیبانی‌های مالی و همکاری با سایر نهاد‌ها در این خصوص انجام خواهد شد و امیدوارم استان خوزستان چند برابر سال‌های گذشته در جهت بیت المال و وقف، مشارکت داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها