گروه جهادی شهید بهمن دورولی کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان دزفول با کمک خیرین بسیجی تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند توزیع کرد.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۸۷
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، گروه جهادی شهید بهمن دورولی کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن دزفول با کمک خیرین بسیجی در ماه مبارک رمضان تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند توزیع کرد، همچنین با همت بسیجیان خیر ۵۳ بسته کمک معیشتی به ارزش ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه مبارک رمضان به این خانواده های عزیز اهدا کرد.

در ادامه این فعالیتهای خداپسندانه بنا بر نیاز و شرایط خاص کرونایی موجود به یکی از بیمارستان های دزفول تعداد ۳۰ عدد فلومتر اکسیژن دوقلو و تک قلو به همراه ترانس به ارزش ۳۳ میلیون تومان توسط خیرین گروه های جهادی به بیمارستان اهدا شد.

مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن دزفول بیان کرد: این کانون به طور متوالی در طول سال در حال فعالیت های اجتماعی و کمک های مومنانه است و به یاری خداوند متعال توانسته است در ماه مبارک رمضان روزانه با ارائه کمکهای مومنانه به خانواده های کم برخوردار به اندازه توان خود خدمت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات