در گردهمایی سیاسی در سراوان مطرح شد:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو جز اساسی از راهبرد‌های نظام است

سراوان- فرمانده قرارگاه شهید سجاد گفت:امنیت؛ سلامت، رقابت، مشارکت و انتخاب اصلح مهمترین راهبرد‌های نظام در انتخابات است که در هر انتخاباتی، نظام نسبت به تامین و تحقق آن دغدغه و حساسیت دارد.
کد خبر: ۹۳۴۶۵۱۰
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان،گردهمایی سیاسی ویژه انتخابات با حضور پاسداران و بسیجیان در سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.سردار ظریفی گفت:

فرمانده قرارگاه شهید سجاد سپاه شهرستان سراوان گفت: امنیت؛ سلامت، رقابت، مشارکت و انتخاب اصلح مهمترین راهبرد‌های نظام در انتخابات است که در هر انتخاباتی، نظام نسبت به تامین و تحقق آن دغدغه و حساسیت دارد.
 
سردار ظریفی افزود:  مشارکت و انتخاب اصلح بیشترین اهمیت و حساسیت را دارد و تحقق آن‌ها منوط به مشارکت مردم در انتخابات و کیفیت آن است موضوعی که نظام و عوامل آن تنها بازیگر تاثیر گذار بر آن نیستند.

این مسئول بیان کرد: ایجاد آگاهی و بصیرت افزایی نسبت به اهمیت آثار و نتایج انتخابات به عنوان تنها راه درست تغییر وضعیت موجود می‌باشد.

وی در ادامه بیان کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو جز اساسی از راهبرد‌های نظام است که باید به صورت توامان و هم اندازه مورد توجه قرار گیرند بدین معنا که تلاش برای تحقق یکی از این دو منجر به کم توجهی یا کمرنگ شدن تحقق دیگری نشود.
ارسال نظرات