با تلاش خیرین، بسیج و سپاه پاسداران سه سری جهیزیه به نوعروسان اهل شهرستان بندرانزلی اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۳۱
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر انزلی، مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان کم‌برخوردار با حضور امام‌جمعه بندرانزلی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و مسئولین مربوطه در محوطه ناحیه برگزار شد.

امام‌جمعه شهرستان بندرانزلی در این مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان کم‌برخوردار ضمن تشکر از اقدام سپاه و بسیج در راستای کمک به محرومیت‌زدایی در کشور اظهار کرد: امیدواریم این روند که در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری جهت تسهیل و افزایش ازدواج و همینطور افزایش فرزندآوری و جمعیت در جامعه می‌باشد و از جمله کار‌های مهم و بسیار پسندیده در پیشگاه پروردگار متعال است، ادامه یابد.

حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین با تاکید بر ادامه‌دار بودن روند تهیه جهیزیه برای نوعروسان گیلانی گفت: از خیرین محترم در سطح شهرستان و استان تقاضا می‌کنیم در این امر خیر و مبارک با برادران بزرگوار در سپاه و بسیج همکاری و مشارکت داشته باشند تا مشکلات موجود در ازدواج جوانان برطرف شود.

جانشین سپاه ناحیه بندرانزلی نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های سپاه کمک به رفع فقر و محرومیت‌زدایی در کشور است، اظهار کرد: در راستای انجام رسالت و ماموریت‌های اجتماعی سپاه و بسیج امروز، به حول قوه الهی سومین مرحله اهدای جهزیه به نوعروسان کم‌برخوردار شهرستان اقدام و هدایایی از سوی مقام‌معظم رهبری به سه خانواده نوعروس اهدا شد.

محمد پوراسماعیلی فومنی، با اشاره به اینکه میزان اعتباری که برای این برنامه‌ها درنظرگرفته شده به میزان هدایای اختصاص یافته از سوی مقام معظم رهبری برای شهرستان و حضور پررنگ خیرین و مردم شریف بندرانزلی بستگی دارد، عنوان کرد: همت و تلاش ما بر این است که در سال جاری به ۱۰ خانواده نوعروس کم‌برخوردار شهرستان هدایایی را تقدیم نماییم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات