جشن ازدواج آسان ۵ زوج در فومن برپا شد

جشن ازدواج آسان ۵ زوج در فومن برپا شد
کد خبر: ۹۳۵۷۲۴۴
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، جشن ازدواج آسان ۵ زوج در فومن برپاشد

امام جمعه فومن در این آیین ضمن تبریک پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به نقش مهم ازدواج از دیدگاه دین مبین اسلام پرداخت و اظهار داشت: ازدواج آنقدر مهم و با اهمیت است که خداوند متعال بر امر ازدواج در قرآن و آیات مختلف بسیار تاکید کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی، بر فرهنگ سازی ازدواج آسان و اسلامی در جامعه و خانواده‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: فرهنگ سازی و ترویج ازدواج آسان و اسلامی رسالتی همگانی است که این مهم می‌بایست بیشتر در جامعه توسعه یابد.

در ادامه این مراسم سمیه برارجانی مدیر اجرایی جشن ازدواج آسان در خصوص برگزاری این مراسم و مشارکت خیرین در گفتگو با خبرنگار فومنات اظهار کرد: به مناسبت ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) جشن ازدواج ۵ زوج جوان و با همت حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) خواهران سپاه ناحیه فومن و مجمع خیرین این جشن برگزار شد.

وی بر حفظ حریم و حرمت خانواده در امر ازدواج اشاره کرد و افزود: امر ازدواج یک امر مقدس اسلامی به شما رفته که حفظ حریم آن بر همگان واحب است.

برارجانی با بیان اینکه، این جشن با هدف ترویج ازدواج آسان در بین جوانان برگزار شده است، تصریح کرد: در سال گذشته نیز با کمک خیرین عزیز توانستیم جهیزیه این نوعروسان را تهیه و تقدیم آن‌ها کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات