مهار آتش سوزی جنگل های یاسوج توسط نیروهای تیپ ۴۸ فتح

آتش سوزی جنگل ها و مراتع مناطق کهوا، وزگ و ارتفاعات قلات در یاسوج توسط نیروهای تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد مهار شد .
کد خبر: ۹۳۴۶۶۴۲
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد، در پی آتش سوزی عصر امروز آتش جنگل ها و مراتع مناطقی از شهر یاسوج ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸فتح دستور اطفای حریق توسط نیروهای این یگان را صادر کردند و سرهنگ پاسدار جهانگیر پور ملک معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ به همراه جمعی از نیروهای تیپ به این مناطق اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸فتح در این خصوص گفت؛ حدود ۶۰ نفر از نیروهای تیپ به همراه ماشین آلات تاکتیکی و اطفای حریق به مناطق محل آتش سوزی در کهوا، وزگ و ارتفاعات قلات گسیل شدند و از ابتدای آتش سوزی به کار اطفای حریق مشغول شدند و بعد از ساعت ها تلاش توانستند این آتش سوزی ها را مهار کنند.

سرهنگ پاسدار جهانگیر پور ملک ابراز داشت ؛ از مردم و علاقه مندان به طبیعت انتظار می رود از روش کردن آتش در جنگل ها و مراتع استان خودداری کنند زیرا در فصل گرما به دلیل خشک شدن مراتع شرایط برای آتش سوزی فراهم می شود و باید مواظب باشیم. 

وی بیان کرد؛ تیپ ۴۸ فتح در حوادث مختلف از جمله بلایایی  طبیعی، آتش سوزی،  زلزله،  سیل و ... حضور فعال و موثر دارد و در سریعترین زمان ممکن به یاری مردم می شتابد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات