مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر خبر داد
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کمک ۳۷۲ میلیارد ریالی کارمندان بسیجی دستگاه‌های اجرایی این استان به مرحله سوم پویش «ایران همدل» خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۹۴
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالله اسکندری اظهار کرد: این کمک‌ها در راستای برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه و در لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت مردم و گروه‌های جهادی در طرح مواسات و کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا صورت گرفته است.

وی افزود: کمک‌های کارمندان بسیجی استان بوشهر در قالب تهیه و توزیع 113641 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال، طبخ و توزیع غذای گرم در قالب افطاری به تعداد 598425 دست غذا، توزیع گوشت قربانی بین 85 خانوار و 19 میلیارد و 957 میلیون و 239 هزار و 598 ریال کمک‌های نقدی در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت و بین جامعه هدف توزیع شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر ان شاءالله در ادامه سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از گذشته در این نهضت سراسری مشارکت می‌کند.
پویش «ایران همدل» بزرگترین حرکت جمعی و مردمی برای مواسات و کمک مؤمنانه است که از سال گذشته پس از بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر شکل‌گیری نهضت تعاون و احسان و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مؤمنانه در کشور آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها